Skocz do zawartości

Jakie stawki?

Gepard07

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wszystkim!

Jako że to mój pierwszy post na tym forum (mam nadzieje że nie ostatni) to się przedstawie.

Mam na imię Adrian i mieszkam w Warszawie. Z zawodu jestem informatykiem, ale od dłuższego czasu interesuje się COPYWRITINGIEM. I właśnie tego będą dotyczyły moje pytania. A więc...

...jakie są stawki za artykuły? tzn. Średnie stawi za artykuły:

1. PRECLE (1000 znaków)

2. TEKSTY SYNONIMIZOWANE (1000 znaków)

3. Artykuły tematyczne

4. Opisy do katalogów (250 znaków)

5. Recenzje (1000 znaków)

Co do tego trzeciego to wiem że nie ma jako takiej stawki, ale tak średnio ile się za to bierze?

No i jeszcze jeżeli znacie inne typy tekstów to również proszę o ich wymienienie i podanie średniej ceny.

Dziękuję serdecznie i pozdrawiam

GEPARD07

Właśnie patrzyłem, ale większość ofert to:

Witam. Zajmuje się Pisanie tekstów na wszystkie tematy, również zajmuje się dodawaniem synonimów.

Wszystkie pytania pod e-meil xxxxxxxxxxx@xxxxx

Pozdrawiam

tak więc ciężko coś tam skleić. !!! Choć kilka konkretów się znalazło. Dziękuję. :)

Gepard07 - po pierwsze pomyśl za ile jesteś w stanie pracować, ustal stawkę i już :)

co do tekstów synonimizowanych to albo przepłacam, albo 100% troszkę przegina

za synonimy ktore wynikowo dają 500 -600znaków, jak ogłaszam nabór to rozrzut jest od 2,50 do 8 złotych ;)

edyta - a więc to co mówi 100% to jednak nie copywriting !!!

Pozycjonowanie i tworzenie stron internetowych - urbancreative.pl, Z sukcesem szprzedaję Tynki Kabe w okolicach Grodziska Mazowieckiego

Oczywiście, że tekst zsynonimizowany pisany jako unikalny dla klienta jest znacznie droższy od zwykłego.

Za tekst z synonimami które daje wynikowy ok 1500 ~ 1800 znaków cena od 12 do max 20 zł przynajmniej ja takie ceny akceptuję / oferuję jak zlecam pisanie.

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel