Skocz do zawartości

[opinie] cashinpills.com


tjay99

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 106
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

@Mkucinski mieszasz ze swoim CPC przy rozliczeniu afilacji działającej tylko w modelu CPS :)- zupełnie nie wiem dlaczego..

T.

Nie mieszam, podzielilem prowizje przez ruch i wyszlo cpc na forum nie chce pisac o moich zarobkach, tylko chcialem przedstawic swoje doswiadczenia, bo z cip mam kilka ladnych miesiecy wspolpracy (jakos od wakacji) i sprzedaz mam stabilna. Nie stosowalem jednsk cloackingu, bo - jak wczesniej napisalem - pytalem ich o to wprost, czy zezwalaja odpowiedz byla odmowna.Nie chce wyrosnac na bojnika cip, bo ich zachowanie wobec it jest naganne, sprzedaz szla, a on nie zarobil grosza, ale nie jest tam tak zle jak niektorzy myśla czy pisza. Pisane z tel, wybaczcie literowki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ten program to jakaś kpina. Mam normalną, profesjonalną stronkę o treningu P90X, Insanity, nie żaden landing page, nie żaden blog z powielaną treścią. Innymi słowy naprawdę fajna strona, około 150-200 UU / dziennie.

W statystykach cip naliczają się podobno tylko ci, którzy klikną na reklamę.

Od 01.01.2014 do 19.02.2014 przekierowano ruch 79 użytkowników.

Sprzedaż ? DOKŁADNIE 0 - ZERO !

Odnoszę nieodparte wrażenie, że te całe cashinpills to jedna wielka ściema !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i tak nic takiego przy moich wynikach:

UU około 150 dziennie, przejść z linku ref na stronę sprzedażową około 30-40 dziennie, więc tu jest świetna konwersja. Strona wysokiej jakości, pod promocję produktu, wejścia tylko z dobrych źródeł, od zainteresowanych użytkowników.

Przy 30-40 przejściach dziennie z takiej jakości strony kalkulowałem chociaż 1-2 sprzedane produkty dziennie, tymczasem mam z 3 w miesiącu... Ratio - 1/300 (i 1/1500 uu na mojej stronie). Słowem - coś tu musi być nie tak, bo tak słabe wyniki są niemożliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matashow - weź sobie policz ilość przekierowań przez ilość dni.. Zobacz jaka Tobie wychodzi średnia. Gdybyś miał dziennie 79 przejść i cały czas 0 to bym się martwił. Druga kwestia jakie masz reklamy ? Jakie linki ? Banery, Linki Tekstowe ?

Trenuj według planów treningowych https://fitmade.pl/plany-treningowe/ - od FITMADE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że system źle zlicza to odrazu było widać. Po 2 dniach wiedziałem, że lecą kule. Zobaczcie screen. Miałem ustawiony niestandardowy cloacling który uwzględniał 100% ruchu przez ich system trackingowy. Ruch szedł bezpośrednio na ich strony, bo dostałem informację, że tak można. Oczywiście ich system trackingowy oszukiwał i trzeba było trochę pokombinować ale udało się to zrobić - bodajrze 302 na podstronę z napisem ###### jasia dla wszystkiego innego niż google i później meta refresh 0... Niestety o ile ilość ruchu była dobrze zliczana to już sprzedaż wogóle nie była zliczana. Raz dla jaj chyba sobie zatwierdzili 1 sella i wyszlo ratio 1/3500 xDDDD. Uczciwych afilacji próżno szukać... jedni cofają prowizję, inni biorą 70% dla siebie, inni jej wogóle nie naliczają a u innych na wypłatę można czekać miesiącami o ile wogóle się doczekamy. Mnie to na tyle denerwuje, że chyba sam założę agencję tylko po to, żeby pozbyć się tych pośredników i bedę z kolegami jedynymi wydawcami. Zdobyć ruch jest coraz ciężej a pośrednicy są coraz bardziej pazerni, że poprostu ręce człowiekowi opadają i nie chce się pracować.

255udlz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateuszl - co za różnica czy mam ratio 0/79 w skali miesiąca czy w skali dnia ? I tak ratio jest takie same, tylko okres dłuższy..

Co do reklam to mam bannery i uwierz, że są naprawdę przemyślanie rozmieszczone.

Zresztą co ja tu mam się martwić jak inni jak Kolega powyżej mają ratio 1/3552 haha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściemniają jak nic.

ja póki co na cip nie narzekam, konwersja średnio poniżej 1/40

Długo korzystasz z cip? Ja w pierwszych 3 miesiącach też miałem taką konwersję, chyba przez ten czas uczciwie wszystko zliczają 'na zachętę'.

Potem - masakra... A fajny pp się zapowiadał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Nasz program nigdy nikogo celowo nie oszukiwał.

Jeżeli zdarzyło się, że komuś nie przypisała się jakaś sprzedaż to nigdy nie było to celowe działanie, ale z całą pewnością to się kiedyś zdarzyło. W końcu to tylko program.

Analogicznie zdarzyło sie, że komuś została przypisana prowizja, która nie powinna sie przypisać, z tego samego powodu - to tylko program

Na tym chcielibyśmy zakończyć dyskusje o uczciwości programu. Niektórzy pewnie w to uwierzą, inni nie. Tych innych nie jesteśmy w stanie przekonać. Uważamy, że ktoś kto w to nie wierzy nie powinien tracić czasu na śledzenie tej dyskusji i zdecydować się na inny program partnerski.

2. Wielokrotnie podkreślaliśmy, ze naszym celem jest promocja i wspieranie partnerów, którzy wnoszą wartość do procesu sprzedażowego poprzez dobre i jakościowe strony.

Naszym celem jest, żeby Cashinpills docelowo był programem zamkniętym.

Z tego powodu została dodana pierwsza zamknięta oferta "GH Balance" uważamy, że w perspektywie czasu przyniesie to większe zyski partnerom wnoszącym wartość do procesu sprzedażowego.

Charakterystyka naszych produktów jest taka, że wysłanie odwiedzającego bezpośrednio na stronę z produktem nie przynosi efektu!

Osoba musi najpierw zostać przekonana, zobaczyć komentarze, ranking, bloga itp

To nie jest nawet coś co podnosi konwersje, tego typu strona to warunek NIEZBĘDNY do jakiejkolwiek konwersji!

3. Sytuacja partnera malami (IT_management) była następująca.

Zaczął generować istotny ruch stosując bezpośrednie przekierowanie z wyników wyszukiwań na link partnerski zapisując tym samym Cookie dla wszystkich odwiedzających na co nie zezwala nasz regulamin.

Z naszej winy punkt taki znalazł się w regulaminie polskim, a nie został uwzględniony w angielskim. Nasz błąd.

Możemy się teraz spierać, według którego regulaminu działa partner, bo malami (IT_management) rejestrował sie w wersji polskiej i akceptował polski regulamin. Ale to do niczego nie doprowadzi.

Oczywiście dostrzegliśmy potencjał partnera i zależało nam na współpracy z nim.

Dlatego sami zaproponowaliśmy, ze sami zbudujemy landingi dla niego, żeby spełniał warunku regulaminu.

Ciężko jest jednak zrozumieć po co w tej sytuacji jest dyskredytowanie naszego zespołu i programu w oczach innych partnerów oraz groźby i szantaż ,ze w topach pojawia się ostrzeżenia dot. programu.

Proszę się zastanowić jaki ma sens nieprzypisywanie żadnych prowizji partnerowi malami (IT_management) za cały miesiąc ruchu? Oczywiste jest, ze taki partner zrezygnuje i przestanie promować te produkty.

Gdzie tu jest logika? Po co mielibyśmy to robić?

Zasady co do stosowania technik mających na celu automatyczne zapisywanie cookies nie zostaną zmienione, uważamy, że przynoszą korzyści wszystkim partnerom. Niestety bez stron przedsprzedażowych oferty konwertują wyjątkowo słabo. Nasz zespól zawsze daje wsparcie jeżeli chodzi o ich tworzenie.

Mamy nadzieję, ze te wyjaśnienia okażą się wystarczające.

Przepraszamy za cale zamieszanie, które powinno być wyjaśnione dużo wcześniej z naszej strony. Nadal mamy nadzieje, ze partner zdecyduje się na dalsza współprace z nami.

Wielu naszych partnerów wkłada dużo pracy i wysiłku w tworzenie stron przedsprzedażowych, są one niezbędne do efektywnej promocji produktu.

Niestety jeżeli ktoś mimo wszystko postanawia tego nie robić to odwiedzający przed dokonaniem zakupu i tak zaczynają szukać tego typu informacji.

W efekcie taka osoba wykorzystuje prace innych partnerów, a prowizje nie trafiają do nich tylko do niego. (stosujemy zasadę pierwszego cookie)

Odnośnie osób, które wklejają tutaj statysytki i braki sprzedaży, albo bardzo niskie konwersje.

Przykro nam, ze nasz program nie sprawdził sie na Państwa stronach.

Nigdy nie twierdziliśmy, ze CashInPills sprawdza się dla każdej strony i każdego ruchu.

Faktem jest, ze co miesiąc wypłacamy dziesiątki tysięcy partnerom na których stronach nasz program działa i są zadowoleni rozwijając współprace. Np wchodząc na nowe rynki.

Oni oczywiście nie będą się tutaj wypowiadać i bronić programu, bo każdy dodatkowy

partner to ich potencjalna konkurencja.

Proponujemy przejrzeć wyniki google, czy naprawdę komuś się wydaje, ze Ci wszyscy partnerzy promują nasze oferty z dobroci serca?

Proszę uwierzyć, ze nie wybieramy partnerów i decydujemy się jednych "oszukiwać" a innych nie.

Faktem jest, ze sa oferty lepsze i gorsze. Rynki lepsze i gorsze. Nasz support zawsze podpowiada co sie sprawdza i w jakim kraju. Wiele produktów jest sezonowych.

Dla przykładu oferta ibright.sk, która promował partner malami (IT_management) konwertuje wyjątkowo słabo. Jednocześnie pragniemy zauważyć, że na koncie w/w partnera widnieją prowizję za sprzedaż produktu probolan (rynek włoski) z konwersja na poziomie 1/30. W tym przypadku ruch został przekierowany w sposób prawidłowy i dlatego problem nie wystąpił.

Nadal nie jest to zachwycający wynik, bo mamy partnerów, którym ta oferta konwertuje 1/15,

ale oni maja przygotowane znakomite landingi o których roli już kilka razy pisaliśmy.

Pojawiają się też zarzuty, że są kraje w których pozycje początkowo były łatwiejsze, teraz

są trudniejsze, bo wchodzą inni partnerzy. Skoro oszukujemy to skąd bierze się ta konkurencja? To dość naturalne, ze partnerzy wzajemnie się obserwują i wchodzą na te najbardziej opłacalne rynki.

Oczywiście zależy nam na najlepszych partnerach, dlatego zaczynamy uruchamiać oferty zamknięte. Pierwsza z nich jest strona ghbalance.pl. Do jej promocji dopuszczamy partnerów, którzy maja potencjał generowania ruchu i chęć tworzenia jakościowych stron przedsprzedażowych.

Reasumując, żeby zakończyć tę dyskusje.

Nie jesteśmy programem idealnym, są niedociągnięcia nad których poprawieniem pracujemy. Nasz support nie zawsze działa tak jak powinien, zdarzają sie błędy w oprogramowaniu itd.

Ale zarzut nieuczciwości i oszustw na prowizjach jest zwyczajnie krzywdzący,

chociaż oczywiście leży w interesie wielu osób. Między innymi zarabiających partnerów i innych firm działających na tym rynku.

Chcielibyśmy w tym miejscu przeprosić za nieścisłości w angielskim regulaminie. Zostaną one poprawione.

Na koniec jeszcze raz pragnę podkreślić, ze nasza propozycja stworzenia landing page dla partnera jest aktualna, aby nie musiał on stosować przekierowań niezgodnych z naszym regulaminem. Jeżeli partner się na to nie zdecyduje to nie będziemy mieli wyjścia innego niż zablokowanie tego partnera.

Niestety nie możemy stosować różnych standardów wobec różnych partnerów i jednym zezwalać na takie techniki, innym nie.

Najbliższy okres czasu poświęcimy na analizę stron naszych partnerów oraz procesu zamówień, w związku z tym jeśli ktoś potrzebuje porady prosimy o zgłoszenie się do naszego supportu. Udzielimy odpowiedzi na wszytkie zadane pytania.

Zespół CashInPills

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateuszl - co za różnica czy mam ratio 0/79 w skali miesiąca czy w skali dnia ? I tak ratio jest takie same, tylko okres dłuższy..

Co do reklam to mam bannery i uwierz, że są naprawdę przemyślanie rozmieszczone.

Zresztą co ja tu mam się martwić jak inni jak Kolega powyżej mają ratio 1/3552 haha.

Jak dla mnie jest wielka różnica ! Ponieważ 0/79 ratio dziennie to faktycznie dziwne. Ale ratio 0/79 półtoramiesięczne to nic dziwnego. Ponieważ wychodzi na to że masz ok 1 albo 2 kliknięcia dziennie w TWOJE NAPRAWDĘ PRZEMYŚLANE rozmieszczenie bannerów.... I ja bardziej bym się zastanawiał nad tym dla kogo one są poprawnie rozmieszczone skoro masz ruch dzienny na stronie 200 a masz jedno kliknięcie w baner... A z drugiej strony ile razy w ciągu dnia ty klikasz w jakieś banery na stronach ? Bo ja w żadne i też przemyśl ten pkt :) Pozdrawiam

Trenuj według planów treningowych https://fitmade.pl/plany-treningowe/ - od FITMADE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro żadna z 79 osób nie decyduje się na zakup produktu to co za różnica czy ma to miejsce w przeciągu dnia, tygodnia czy miesiąca ? Równie dobrze te 79 osób może być rozłożone na miesiąc wejść, równie dobrze mogliby wejść w ciągu jednego dnia i tak samo nic nie kupić (rzekomo ?!).

Nie łap mnie za słówka z tymi 1-2 kliknięciami, bo bannery są dobrze rozmieszczone, a ilość wejść może wynikać z tego, że nie każdy odwiedzający stronę musi być zainteresowany kupowaniem danego produktu. (np. nie każdy na siłowni chce stosować kreatynę).

No, a niestety muszę Cię zmartwić, ale nie klikam sobie w reklamy.

Mniejsza z moją statystyką, bo nie jestem gigantem ani w dostarczaniu ruchu, ani w seo, ani w marketingu, jednak jak widzę, że ludzie mają po xx wejść dziennie i żadnych sprzedaży no to sorry, ale taki PP, przynajmniej dla mnie, mija się z celem. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@CashinPills - moim zdaniem w Waszej odpowiedzi czegoś zabrakło. Skupiliście się na kilku osobach, które mają 50 wejść/mc(z czego 40 to ich własne wejścia) i na tej podstawie są w stanie ocenić pp.

1. Co z relash? Dlaczego produkt zniknął a Wasza strona z kampanią adwords działa?

2. Dlaczego traktujecie partnerów jak wyrobników - ktoś znajduje niszę na dany produkt a nagle tworzycie tuzin własnych stronach i walczycie z partnerem?

3. Jak rozumieć chory punkt regulaminu, który zabrania "reklamowania się na nazwę produktu" - pisałem już, że samo pozycjonowanie strony i użycie tej nazwy może ją wyciągnąć do góry i wywalenie takiej strony z pp można wytłumaczyć regulaminem. Swoją drogą jak mam promować produkt nie używając jego nazwy?

4. Dlaczego sami stosujecie(stosowaliście) cloaking i to było ok?

5. Co ze sprzedażą produktów, które wygenerował IT a za które nie dostał prowizji? Rozumie, że mówiliście klientom, że wszedł ze złej strony i nie dostarczycie mu produktu?!

dopilar.pl

https://dopilar.pl/meskie-sprawy/titan-gel/

Portal o zdrowiu, odżywianiu i diecie - NaturaLab

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności