Skocz do zawartości

Strona wypadła z google. POMOCY!

gremex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem początkujący w temacie pozycjonowanie. Posiadam domenę pod adresem www.gremex.pl oraz subdomenę sklep.gremex.pl.

Przez jakiś czas pod domeną główną nie było nic, natomiast subdomena była cały czas aktywna. Ostatnio zauważyłem że strona zupełnie wypadła z google chociaż jeszcze parę dni temu była widoczna np. po wpisaniu frazy sklep gremex. Proszę o pomoc co mogło być tego powodem i jak to teraz naprawić. Do katalogów jeszcze nic nie dodawałem. Wczoraj przekierowałem domenę główną na sklep. Sklep jest oparty na skrypcie shoper, więc jest u nich na serwerze, ale mam wgląd do panelu administracyjnego.

Strona sklep.gremex.pl jest w G. Ale jako, że do strony nie prowadzi chyba nawet jeden link, to tu nie ma co naprawiać. Tu trzeba budować od zera. Zdobywaj linki i patrz jak strona pnie się w wynikach. Zacznij od ustalenia fraz (tym sie możesz wspomóc), a poszukaj informacji tu o optymalizacji sklepu i zacznij katalogować stronę :)

- Reklama -

Podatki we Wrocławiu: biuro podatkowe wrocław

Miejscówa do parkowania przy Okęciu: parking okęcie

Doradźcie w takim razie do jakich katalogów warto dodawać stronę i jeszcze jedno pytanie czy mam pozycjonować stronę gremex.pl czy sklep.gremex.pl czy jest to bez znaczenia ? W przyszłości w miejsce domeny gremex.pl może powstanie jakaś normalna strona stąd moje pytanie, a na razie nie chciałem aby została ona pusta.

Proponuję zacząć od darmowych katalogów, których w sieci jest mnóstwo. Zainteresuj się też budowaniem zaplecza. Na Forum znajdziesz bardzo dużo informacji. Trzeba się poświęcić i dużo czytać a potem wdrażać kolejne pomysły w życie.

Redaguję witrynę www.kredyty-lokaty-konta.pl. Porady i oferty bankowe, ranking kredytów gotówkowych, lokaty bankowe, kredyty mieszkaniowe, karty kredytowe i inne usługi, ranking kredytów hipotecznych. Wiadomości gospodarcze, finansowe, aktualne dane o inflacji 2022.