Skocz do zawartości

Pozycjonowanie dużych serwisów z wieloma kategoriami i lokalizacjami


Zbyszek543

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do was ekspertów.

Posiadam duży portal, który zawiera ponad 300 kategorii i każda z tych kategorii musi także zostać pozycjonowania dla danej miejscowości.

przykład:

Dźwigi budowlane Warszawa

Dźwigi budowlane Łódź

itd.

teraz mam pytanie jakby to najlepiej ogarnąć, bo przy pozycjonowaniu danych kategorii dla danych lokalizacji walczę stale z Google Places i niestety nie jest to łatwe, bo w tych lokalizacjach ani nie mam siedzib, ani telefonów komórkowych, tak aby dodać się do google place.

Aby zdobywać linki dla ponad 5.000 słów kluczowych też nie jest łatwe, ale może macie jakieś rozwiązanie.

Czy ktoś z was może mi coś podpowiedzieć, lub jest chętny mi doradzić?

Z góry wielkie dzięki!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz budżet i ile rąk do pracy?

wiadomosci lifestylowe, sportowe i gadżetowe.

wiadomosci biznesowe dla głodnych wiedzy z tematyki finansów, giełdy czy inwestycji

łódzka agencja reklamowa zapraszamy na stronę ogólnopolskiej agencji reklamowej, oferujemy reklamą outdoor (posiadamy własne ekrany LED) oraz online. Zapraszamy na podstronę Nasi Klienci, zaufało nam już ponad 40 firm!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy pozycjonowaniu tego typu serwisów (X kategorii + miasta) bardzo ważna jest porządnie zrobiona optymalizacja. Bez tego zapomnij, że uda Ci się to wszystko ogarnąć. Kategorie zrób na subdomenach (tak jak np. Allegro). Na Google Miejsca też są pewne rozwiązania (choćby wspomniane wyżej subdomeny i ... :) )

Dzień bez afery na PiO jest dniem straconym :)

small_logo_footer.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wam bardzo za dotychczasowe odpowiedzi.

postaram się na każdy wątek odpowiedzieć.

@SzybkaJazda

Co do budżetu, to jest on mały a osoba jest jedna, bo tylko ja.

Oczywiście mógłbym zainwestować i zlecić pozycjonowanie, ale zlecenie pozycjonowania na takim poziomie jest nieopłacalne.

Jeżeli są osoby, które chciałyby się podjąć takiej współpracy, to są też inne opcje, które można rozważyć.

@Krisss

Serwis jest w mojej opinii w 95% zoptymalizowany. Istnieją kategorie oraz kategorie z miastami oraz województwami. Wewnętrzne linkowanie jest zoptymalizowane na 100% i google ma zaindeksowane ponad 0,5 mln stron.

Co do subdomen, to rozważałem tę opcję przy ostatniej aktualizacji serwisu, ale doszedłem do wniosku, że tworzenie 5.000 subdomen nie ma najmniejszego sensu. Oczywiście są też inne szkoły i znam zalety oraz wady subdomen, natomiast opcja subdomen dla mnie odpada (musiałbym totalnie przebudować serwis).

@hotcoffee

Szczerze mówiąc, nie rozumiem co nie jest nie naturalne w moim opisie?

Tak, gdyby nie było google, koncepcja byłaby nadal taka sama, ponieważ obsługuję rynki lokalne i osoby które mieszkają w Warszawie nie są zainteresowane ofertami np. z Szczecina.

Ponadto wyszukiwania takich osób są także tak samo przeprowadzane, czyli "przedmiot" + "lokalizacja".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam, takie teksty to uśmiech mi się maluje na twarzy:

Serwis jest w mojej opinii w 95% zoptymalizowany. Istnieją kategorie oraz kategorie z miastami oraz województwami. Wewnętrzne linkowanie jest zoptymalizowane na 100% i google ma zaindeksowane ponad 0,5 mln stron.

A skąd takie przekonanie o 100 procentowanie optymalizacji ?

Zgadzam się, że grunt to solidna i dokładna optymalizacja.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do subdomen, to rozważałem tę opcję przy ostatniej aktualizacji serwisu, ale doszedłem do wniosku, że tworzenie 5.000 subdomen nie ma najmniejszego sensu. Oczywiście są też inne szkoły i znam zalety oraz wady subdomen, natomiast opcja subdomen dla mnie odpada (musiałbym totalnie przebudować serwis).

Utworzenie 5000 subdomen jak najbardziej nie ma sensu, ale utworzenie np. 20 subdomen dla kategorii głównych jak najbardziej ma sens. Jak to nie jest wielka tajemnica to podeślij adres na PW. Sprawdzimy czy serwis jest zoptymalizowany faktycznie w 95% :D

Dzień bez afery na PiO jest dniem straconym :)

small_logo_footer.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym serwisie należy sie trzymać naczelnej zasady: jeden link-jeden tytuł-jedna strona-optymalna dla tytułu treść i meta w dużych serwisach dodatkowo dochądzą odpowiednio spreparowany mapy oraz odpowiednio przygotowane linkowanie wewnętrzne , nie ma w tym żadnych czarów-marów a do wszystkiego można dojść analizując wieksze serwisy np. niektóre z grupy Allegro :)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Neru:

jakiś generalnych wskazówek nie otrzymałem, po prostu poświęcił trochę czasu, aby przeanalizować mój serwis i dać mi parę cennych rad.

Generalnie dużych zmian nie było, ale jestem ciekaw na efekty.

jak chcesz, to podeślij mi twój serwis na private, to zobaczę, czy można też te uwagi przenieść na twój serwis.

@radoslaus & Beerbant:

Osobiście też preferuje domena.com/kategoria, ponieważ daje mi to możliwość skupienia się na pozycjonowaniu jednej domeny i silnego linkowania wewnętrznego.

Hmm, nadal nie mam żadnego sensownego rozwiązania dla mojego problemu, jak pozycjonować kategorie dla danych miejscowości i jak poradzić sobie z google places.

dzięki bardzo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności