Skocz do zawartości

Domena a strona internetowa

Rstaciak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam do Szanownych forumowiczów pytanie, co by zrobili w takiej sytuacji :

1. strona X jest trzymana na pewnym hostingu oraz ma wykupioną domenę xyz.pl,

2. właściciel strony zapomniał przedłużyć ważność domeny która została już przez kogoś wykupiona,

3. właściciel chciałby by jego strona za bardzo na tym nie ucierpiała pod względem pozycjonowania (w google ),

4. właściciel planuje wykupić nową dostępną domenę x-y-z.pl

Nowy właściciel chciałby, żeby strona wyświetlała się nadal na te frazy na podobnych pozycjach.

Mimo iż jestem początkujący to wiem, że w takiej sytuacji można by użyć przekierowania stałego i to by zachowało część mocy linków, ale czy coś takiego lub podobnego jest możliwe kiedy domeną zarządza ktoś inny?

Mam nadzieje, że temat został umieszczony w dobrym dziale (jeśli nie to proszę o przeniesienie) oraz domyślam się, że samo pytanie może być trywialne i nie pozostanie nic innego niż rozpoczęcie procesu pozycjonowania od nowa - ale może Wy znacie inną możliwość.

multikonto

1. strona X jest trzymana na pewnym hostingu oraz ma wykupioną domenę xyz.pl,

4. właściciel planuje wykupić nową dostępną domenę x-y-z.pl

[...]

można by użyć przekierowania stałego i to by zachowało część mocy linków, ale czy coś takiego lub podobnego jest możliwe kiedy domeną zarządza ktoś inny?

[...]

Niestety. Jeśli stracileś domenę xyz.pl to już nie masz możliwości przekierowania jej na z-y-z.pl

Powstało forum SAP R3 - dyskutujemy o oprogramowaniu biznesowym.

Technologiczne forum zasobów sieciowych - dla adminów, webmasterów i freelancerów.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie