Skocz do zawartości

Który darmowy hosting - tylko nauka

ChceSieUczyc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem początkującym w branży pozycjonowania i optymalizacji, jednak chciałbym się za to mocniej zabrać. Nie chcę się porywać na głęboką wodę, więc najpierw spokojnie rozpocznę od darmowego hostingu, jak i domeny. Zresztą, w tym momencie nie mam za bardzo pieniędzy.

Pytanie jakie chcę do Was skierować i byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedzi. Jaki darmowy hosting jest najlepszy - na tą chwilę spróbowałbym z cba.pl, ale chcę poznać Wasze zdanie.

Będę pozycjonował na średnio-trudne frazy, może nawet mało-trudne :) Moim głównym celem jest:

- nauka pozycjonowania

- nauka języka angielskiego przy tym (będę tłumaczył teksty z angielskich stron), sądzę iż to może wiele dać, tym bardziej, że bawiłem się w to już jakiś czas temu i pamiętam, że było przydatne, a w takiej branży jak ta, język jest bardzo potrzebny z tego co czytałem

- ogólna nauka (HTML, coś związanego z grafiką itd., chodzi o takie praktyczne rzeczy, wiadomo)

- poprawa też pisowni, chciałbym lepiej pisać

Nie chciałbym, żeby ten darmowy hosting dawał jakieś zalety w pozycjonowaniu. Chciałbym, by oddawał on rzeczywistość, ażeby pozycjonowało się to tak, jak normalną stronę. Lepiej, żeby było na nim trudniej niż łatwiej, by nie było w przyszłości problemów. To chyba tyle, od dnia dzisiejszego będę Was prawdopodobnie zawalał pytaniami, ale to takie pierwsze - podstawowe.

Ta strona będzie na pół roku-rok. Będę na niej tylko i wyłącznie próbował, potem założę coś normalnego.

Żaden. Chcesz się uczyć, to ucz się tak jak należy. Domena kosztuje niekiedy 1zł, a najtańszy hosting 30 zł z tego co widziałem.

Choćby tu masz hosting pierwszy z brzegu. 18zł + gdzieś kupisz domenę za 1zł i już cała zabawa na rok będzie Ciebie kosztowała 20zł.

seowyszbanner.gif

Po prostu nie mam pieniędzy, naprawdę.