Skocz do zawartości

Roleta na tablicę rejestracyjną, stop fotoradarom.


Irek

Rekomendowane odpowiedzi

Oznakowanie to u nas naprawdę często jest bezmyślne. W moim mieście zbudowali kawałek drogi przez stary poligon i jest 1,5 km bez żadnego skrzyżowania, przejścia dla pieszych, domów itp. I co? Na początku zrobiło 50km/h i policja łapała tych "piratów" co to jechali 70km/h. Po jakimś czasie ograniczenie podnieśli do 70km/h. Na drodze i w jej otoczeniu nic się nie zmieniło, ale ci co teraz jadą 70km/h już nie są "piratami". Chyba tylko w Polsce jest możliwe takie podejście.

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich obserwacji wygląda to tak: na jednej z przelotowych dwupasmowych ulic u mnie było 50km/h to średnia prędkość samochodów wynosiła ok 70km/h. Zrobili dozwolone 70km/h to średnia jest 90km/h :D więc tak czy siak przepisy będą łamane nawet jak zrobią 100 przez miasto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to u nas jest podejście od d!@#$ strony do tematu. Styka porobić w miastach ronda bądź... wywalić znaki. Mam ja we wsi dzielnicę gdzie wszystkie skrzyżowania są równorzędne. Daję słowo, że 50 tam się nie da niemal jechać. I policjantów rzucać na ulicę nie trzeba i radarów nie postawi bo po co. A o wypadku tam w ogóle nie słyszałem.

Integracja Sensoryczna | Góra Kalwaria | Integracja Sensoryczna Piaseczno

"Mam wielką łatwość w mówieniu innym co mają robić" - król Julian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie najlepszym wyjściem jest ograniczenie prędkości w terenie zabudowanym do 1 km/h. Auta będą palić 80 l na "setkę" (w tym 2/3 to podatek), kierowcy będą "stali" w korkach mimo braku auta z tyłu z przodu. Zdradzę Wam na koniec jedną tajemnicę: nawet wtedy będą wypadki.

Pozdrawiam, J.

P.S. Obecne ograniczenia prędkości powinny być w pełni zniesione, a znaki powinny mieć walor jedynie informacyjny, a kierowca powinien brać odpowiedzialność karną i finansową za efekty spowodowanych wypadków. Już chyba tylko w cywylyzowanym świecie projektuje się autostrady na 250 km/h, żeby ograniczyć na nich prędkość do 130...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności