Skocz do zawartości

open window

.::JARO::.

Rekomendowane odpowiedzi

Może tak zadziała

<a href="bleble.php" onclick="window.open('popup/dom.php','JavaScript','toolbar=no,

menubar=no,location=no,personalbar=no,scrollbars=no,directories=no,status=no,

resizable=no,width=450,height=300')">Link</a>

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Wielki Elektronik

Np w body:

<script LANGUAGE="JavaScript">
<!--
function okno_popup(url,nazwa, width, height) {
var Win = window.open(url,nazwa,'width=' + width + ',height=' + height +',resizable=1,scrollbars=1,menubar=no,left=0,top=0' );
}
//-->
</SCRIPT>
<a href="javascript:okno_popup('Noname.html','nazwa', '400', '500')">pop_up</a>

:)

Wyszukiwarki przestały działać ?

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

kod Irka nie działa. Może dlatego, że mam Google toolbar, SP2, Zone alarm ale mniejsza z tym.

Kod Miona mi wystarcza. Bardzo fajny. Jak zrobić żeby pop-up nie wyświetlał scrolbara przy stronach większych niż podane parametry. Dałem na scroolbar="0" ale to nic nie daje. Jeżeli strona ma większe rozmiary niż okno to nie da się uciąć paska?

Kod Irka powinien działać. Trzeba tylko wszystko napisać w jednej lini. Poprzecinałem żeby się strona forum nie rozjechała.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Wielki Elektronik

Działa :hello:. Nie chciało mi się szukać w wyszukiwarkach za co wam dziękuje. :)

Potraktuj to jako jednorazowy bonus...Następnym razem z takimi pierdołami zwracaj się do google ;)

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel