Skocz do zawartości

Dopalanie wpisów SWLami

SobiePan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem nowy w temacie SWL więc proszę o wyrozumiałość.

Chciałbym dopalić SWLami wpisy na forach, blogach, katalogach itp wszędzie, gdzie są moje linki żeby się szybciej zaindeksowały. Mam w związku z tym kilka pytań:

1. Czy jest sens takeig odziałania?

2. Czy do przyspieszenia indeksacji lepsze są rotacyjne, czy stałe linki?

3. Ile punktów trzeba dać na jeden link, żeby mieć pewność, że go googlebot zaindeksuje?

Dzięki za pomoc.

Pozdr

p

Nie bierz udziału w programach wymiany linków służących rzekomo poprawie pozycji witryn w wynikach wyszukiwania lub w rankingu PageRank. W szczególności unikaj linków do spamerów sieciowych i witryn ze „złych okolic sieci”, ponieważ może to pogorszyć pozycję w rankingu.

więc polecam ostrożność, a sugeruję nie używać

Destrudo.plPortal psychologiczny, w którym znajdziesz sporo na temat manipulacji, ale również m.in. skrajne i drastyczne obszary psychologii, nie dla każdego...

Zapomniałem dopisać, że nie chcę pakować do systemu własnych witryn tylko kupowac punkty. Więc żadna z moich stron nie będzie brała udziału w systemie wymiany linków.

Tak, jak pisałem: dopalać chce na przykłąd profile userów na forach, na których jest link do mojej strony, po to żeby się szybciej zaindeksował.

Witam,

jestem nowy w temacie SWL więc proszę o wyrozumiałość.

p

Też jestem "nowy", nie zwalnia to jednak z samodzielnego myślenia...

A wystarczyło przejrzeć parę pierwszych linijek na tym podforum... https://www.forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=95077

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Osiek -> no niekoniecznie, zauważ że jeśli postarasz się o link tematyczny -> który wskaże na link tematyczny - to jest to znaczna różnica niż jak wrzucisz w RSS'a i podlinkujesz "czym popadnie" !!!