Skocz do zawartości

MasterNET.pl - Promocja nowej usługi !


Adrian Szczepanik

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

pzreciez nie będę reklamować inne firmy w topiku masternet, każdy wie gdzie się kupuje domeny w dużych i detalicznych ilościach i tyle. Na pio w większości są ludzi co maja więcej jak jedna domenę :D. I wiedza o co chodzi, przy rejestracji i odnowieniu powiedz my x000 szt domen każdy grosz się liczę, wie ceny każdego regestratora już sprawdzone po 10 razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie oto chodzi, wiesz - ja znam (pewnie ty też) pewną firmę, która sprzedaje domeny poniżej kosztów zakupu w NASK i dotego nie pobiera za to opłaty za płatność on line :D Tylko co z tego wynika? Firma musi mieć marżę, nie wszyscy grają nie fair i stosują dumping

https://hostit.pl serwery, domeny, certyfikaty ssl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co mnie to interesuje czy ktoś ma marze czy nie :D, mnie interesuje cena rejestracji i odnowienia. Reszta to wasze bagienko, możecie wszyscy stosować dumping , lub pozywać każdy każdego. To zupełnie niema interesować konsumenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro to nie ma interesować konsumenta to po co istnieje uokik ? :)

jak nie wiesz to wyjaśnie: po to aby mocna firma cenami dumpingowymi nie wykosiła z rynku konkurencji,

po czym narzuciła nowe, wyższe, a nawet dużo wyższe ceny bo i tak musisz kupić w tej firmie bo innych już nie ma.

i nie patrz na to tylko z perspektywy hostingu czy domen, bo to tanizna jest, ale rozejrzyj się w około siebie, zaczynając choćby od np. mleka.

Najlepszy

Tani hosting na Twoją www.

Bierz co potrzebujesz Hosting skrojony na miarę.

Ponad 500 adresów IP do wyboru do koloru ;) konta www od 19zł. brutto rocznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa Haze0fDesire została dziś zamknięta.

Ograniczenie o którym pisał dotyczy tylko i wyłącznie już tylko kilkunastu użytkowników serwera o nr s2 który kończy swój żywot, na wielu pozostałych nie ma tego problemu.

Panie Adrianie, może dla Pana sprawa została zamknięta, bo ją Pan zamknął w firmie, ale dla mnie nie.

Pod spodem dlaczego:

1. W dniu pisania reklamacji - 24.02.2012r, a data wysłania maila do firmy zgodnie z informacją na stronie 23.02.2012 godz 8:11 - Liczba subdomen: Ilość subdomen: 17 / bez limitu

Dnia dzisiejszego: Ilość subdomen: 17 / bez limitu

A więc reklamacja nie została nawet ruszona z Państwa strony !!!

Proszę odpisać na jakiej postawie stwierdził Pan zamknięcie reklamacji?

2. Dnia 02.03.2012r wysłałem do Państwa aktualizację do reklamacji wydłużającą reklamowany okres z 23-24.02.2012 do okresu 23.02-02.03 2012r

Zawarłem w niej informację o niezaksięgowaniu moich wpłat za zakupione u Was, mimo problemów z MasterNet.pl, dwie domeny.

Informacja na stronie po zalogowaniu: Faktury do opłacenia: 2 na kwotę: 29.52 zł brutto. Data przelewu z mBanku: 29.02.2012r

3. Informację o niezaksięgowanych fakturach dostał Pan również w tym temacie na tym forum. I nic Pan nie zrobił w celu ruszenia sprawy dalej, poza tym, że napisał Pan "rachunek bankowy nie jest sprawdzany parę razy dziennie lecz co z góry określony czas.". Czy mam rozumieć, że rachunek bankowy w firmie MasterNet.pl jest sprawdzany raz na tydzień? Bo jeżeli byłby częściej, to przelew z dnia 29-02-2012(środa) byłby już zaksięgowany - dziś jest sobota!

4. Zapomniałem w pierwszym poście napisać, że oprócz "telefonu szefa, którego nr nie jest udostępniany publicznie" - na który nie idzie się dodzwonić - tak jak na infolinię do firmy; wysłałem Panu maile na Facebook'u oraz GolenLine. Oczywiście nie otrzymałem od Pana żadnej odpowiedzi.

Proszę odpisać na jakiej postawie stwierdził Pan zamknięcie reklamacji?

5. Dla innych osób czytających ten temat pod spodem kopia korespondencji z BOK MasterNet (pan Tomasz).

Dane prywatne zamieniłem na XXXXXXX, ZZZZZ, AAAAA

do "Biuro Obsługi Klienta MasterNET.pl" <info@masternet.pl>

data 23 lutego 2012 08:11

temat 2 subdomeny

Nie wiem czemu nie można samemu podpinać subdomen jak wcześniej, szkoda.

Proszę o podpięcie dwóch subdomen (user ZZZZZZZ)

Pierwsza:

Nazwa: XXXXX

folder: /XXXXX

Druga:

Nazwa: AAAAAAA

Folder: /AAAAAAA

Dwie minuty później...

Zapomniałem dopisać, że subdomena dla:

ZZZZZZZ.masternet.pl

Dziękuję

(pod spodem automatyczna kopia z maiila poprzedniego)

Żadnej odpowiedzi ze strony firmy przez 10 godzin (roboczych, żeby nie było)

W międzyczasie telefony do BOK - nikt nie odbiera...

Więc piszę kolejnego maila... Tym razem z DW dla Pana Adriana... username zamieniłem na YYY

do "Biuro Obsługi Klienta MasterNET.pl" <info@masternet.pl>

DW "MasterNET.pl Szczepanik Adrian" <YYY.YYY@masternet.pl>

data 23 lutego 2012 18:10

temat Reklamacja

Witam

Przesyłam Państwu reklamację spowodowaną niezadowoleniem z Państwa

obsługi jak również nierealizowaniem przyjętej przez Państwa polityki

jakości.

Reklamacja w załączniku, oczekuję odpowiedzi pisemnej.

Pozdrawiam

(w załączniku plik .doc z reklamacją)

Równocześnie leci FAX z pliku Worda zawierającego reklamację

Dnia następnego, po południu, dostaję odpowiedź z Masternetu...

od MasterNET.pl - Biuro Obsługi Klienta info@masternet.pl

data 24 lutego 2012 13:42

temat Re: Reklamacja

Witam

Informuję, iż reklamacje przyjmowane są zgodnie z regulaminem, w formie pisemnej.

Pozdrawiam

BOK - Tomasz.

W formie pisemnej? Przekazałem ją Wam językiem migowym, za pomocą kodu Morse'a wysyłanego dymem z indiańskiego ogniska czy kuźwa pisząc e-maila i wysyłając FAX??

Odpisuję...

do "Biuro Obsługi Klienta MasterNET.pl" <info@masternet.pl>

data 24 lutego 2012 14:09

temat Reklamacja

W załączniku wysyłam Państwu reklamację.

Oczekuję szybkiego załatwienia sprawy oraz odpowiedzi pisemnej na e-mail.

(w załączniku reklamacja jak wcześniej z okresem reklamacji obejmującym 2 dni)

Forward maila do p. Adriana + wysyłka reklamacji FAX-em.

Dostaję odpowiedź:

od MasterNET.pl - Biuro Obsługi Klienta info@masternet.pl

data 24 lutego 2012 14:12

temat Re: Reklamacja

Witam ponownie

Poniżej przesyłam Panu dokładną treść postępowania reklamacyjnego zgodnie z regulaminem:

https://www.masternet.pl/?go=regulamin

§7 Postępowanie reklamacyjne

Reklamacja składana przez Abonenta, w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług, powinna zostać sporządzona w formie pisemnej (listem poleconym) na adres korespondencyjny MasterNET.pl w terminie do 7 dni od powstania reklamacji. która powinna określać:

- imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby Abonenta, zwanego dalej "reklamującym",

- określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu,

- przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację,

- datę i podpis Klienta lub osoby uprawnionej do reprezentowania Klienta,

W przypadku, gdy złożona reklamacja nie spełnia warunków określonych powyżej, MasterNET.pl niezwłocznie wzywa reklamującego do jej uzupełnienia, określając termin, nie krótszy niż 7 dni i zakres tego uzupełnienia, z pouczeniem, że nie uzupełnienie reklamacji w określonym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu reklamację pozostawia się bez rozpoznania.

Reklamację złożoną po upływie terminu, o którym mowa w ust. 1, pozostawia się bez rozpoznania, o czym jednostka dostawcy Usług rozpatrująca reklamację niezwłocznie powiadamia reklamującego.

MasterNET.pl rozpatrzy poprawnie złożoną reklamację która winna zawierać informację zawarte w ust. 1, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia, a następnie prześle Abonentowi odpowiedź, wskazującą sposób rozstrzygnięcia reklamacji oraz uzasadnienie.

Odpisuję...

do "MasterNET.pl - Biuro Obsługi Klienta" <info@masternet.pl>

data 24 lutego 2012 14:19

temat Re: Reklamacja

W 21. wieku mam reklamację wysyłać listem przez pocztę?

Szkoda, że nie osobiście...

Na infolinię też nie można się dodzwonić...

Dobrze, że przynajmniej fax macie Państwo czynny - taki wynalazek techniki :)

Ciekawe jeszcze jakie trudności będziecie Państwo generować?

Dostaję odpowiedź...

od MasterNET.pl - Biuro Obsługi Klienta info@masternet.pl

data 24 lutego 2012 14:23

temat Re: Reklamacja

wysłana przez masternet.pl

Szanowny Panie,

Nie są to żadne trudności.

Procedury zawsze istniały i istnieć będą, chyba wyobraża sobie Pan jaki byłby wszędzie bałagan gdyby nie istniały procedury.

Jednak oczywiście ma Pan prawo do swojego zdania.

Wszelkie informacje w tej sprawie zostały Panu wielokrotnie przekazane, w związku z powyższym pozwolę sobie zakończyć niniejszą korespondencję

Pozdrawiam

BOK - Tomasz.

Odpisuję...

do "MasterNET.pl - Biuro Obsługi Klienta" <info@masternet.pl>

data 24 lutego 2012 14:51

temat Re: Reklamacja

Panie Tomaszu,

proszę spróbować spojrzeć na przedmiot reklamacji z punktu widzenia klienta.

1. Ma Pan do zrobienia strony

2. Jednym z etapów wstępnych jest założenie folderu, przekopiowanie

CMS-a, oraz podpięcie subdomeny.

3. Nie ma Pan możliwości podpięcia samemu sudbomeny, ponieważ odebrano

klientowi możliwość zrobienia tego samemu.

3. Na stronie jest informacja, aby w tej sprawie napisać e-mail. Zaraz

wysyła Pan e-mail

4. Mija jeden dzień, połowa drugiego - jest temat nadal nie zrobiony

przez firmę, gdzie Pan ma wykupione usługi.

5 Adresy pod którymi możnaby zrobić instalację CMSa nie działają:

- XXXX.ZZZZZ.masternet.pl

- ZZZZ.masternet.pl/XXXX

- AAAAAAA.ZZZZZZ.masternet.pl

- ZZZZZZ.masternet.pl/AAAAAAA

6. Pisze Pan reklamację prosząc o szybkie załatwienie sprawy, bo Panu

zależy na czasie.

7. BOK odsyła Pana do wysyłania korespondencji pocztą i powiadamia, że

ma 14 dni na rozpatrzenie.

8. Klient w dniu wczorajszym się pyta Pana o postępy.

Więc jeśli mogę Pana prosić, to lepiej by było jak by Pan wykonał

telefon do osoby, która może mi podpiąć subdomeny na serwerze, a nie

wysyłać informacje, że mam wysyłać Panu korespondencję pocztą, bo

będzie czas mijał, a nic nie będę mógł w tym czasie zrobić.

Odpowiedzi nie otrzymałem. Sprawa od dnia 23.02.2012 nie posunęła się ani o krok

Dnia 24.02.2012 napisałem i wysłałem reklamację za potwierdzeniem nadania, priorytet - kosztowało to 4,15 PLN.

W związku z brakiem jakiejkolwiek reakcji przez tydzień napisałem drugą reklamację - aktualizującą podany wcześniej reklamowany okres oraz informującą o niezaksięgowaniu wpłaty z dnia 29. 02.2012 za nowo zakupione domeny.pl. Reklamacja wysłana za potw nadania, priorytet dn 02.032012, koszt 4,15 PLN.

Domen nie mogę podpiąć, bo wiszą jako nieopłacone.

Pytanie do wszystkich forumowiczów - jak dalej pokierować sprawę? Gdzie się udać? Opisać na innych forach (jakich?), wykop? Telefon do jakiejś instytucji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez 10 godzin (roboczych, żeby nie było)

W międzyczasie telefony do BOK - nikt nie odbiera...

Więc piszę kolejnego maila... Tym razem z DW dla Pana Adriana... username zamieniłem na YYY

jeśli po 10 h już wysyłasz reklamacje to chyba jest coś nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Ci zależy na szybkim zrealizowaniu projektu i jesteś blokowany przez usługodawcę to nie zależy Ci na przyspieszeniu sprawy?

Jeśli bym się nie przypomniał - pisząc reklamację - to pewnie po dziś dzień mógłbym czekać na realizację tej prośby z maila.

Zresztą mimo przypomnienia nadal się nic nie dzieje i odpowiedzi na tamte wiadomości nie otrzymałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haze0fDesire czytając to co wkleiłeś, to czym więcej ty naciskałeś, tym bardziej oni mają chęci wszytko załatwić w ustawowe 14 dni !!! Jeśli zależało tobie na czasie, to nie tak trzeba było postępować. Takie moje skromne zdanie ( posiadam konta prawie na wszystkich polskich szared hostingach), na masterNet chyba od 2 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Pytanie do wszystkich forumowiczów - jak dalej pokierować sprawę? Gdzie się udać? Opisać na innych forach (jakich?), wykop? Telefon do jakiejś instytucji?

Krótko: nie kopać się z koniem, nie warto. Zmień firmę, zapomnij. Jak Ci zarejestrują w końcu te domeny to nawet jak je przeniesiesz, będziesz dostawał maile, że się kończą, skończyły - ale jeszcze je możesz odzyskać po wniesieniu podwyższonej opłaty do masternetu (bez znaczenia, że od dawna ich obsługą się zajmuje się kto inny - masternet wystawi proformę, a nuż opłacisz). Pozdrawiam

Na wysoki cholesterol - aloes: aloeamer.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności