Skocz do zawartości

allinanchor


rahu

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

Mam takie pytanie - mam nowa WWW (zaindexowana przez google od 3 miesiecy) , ma PR0 i MSN pokazuje BL z 90 domen.

Pozycjonuje ja na slowo na ktore google pokazuje 320.000 wynikow - czyli chyba nie az tak duzo (jestem amatorem wiec na wiecej bym sie tez nie puścił bo bym nie dał rady)

Od 3 tygodni strona staneła na 8 miesjcu wynikow i koniec - nie drgnie ani do gory ani na dół. Nawet przy ostatnich szopkach ktore odstawia Goggle - moja www nawet nie drgnela ani 1 raz.

Moje pytanie jest jednak takie:

wpisujac allinanchor:slowo kluczowe domenka juz od miesiaca jest ciagle na 1 miejscu, a wpisujac slowo kluczowe fo G - jest na 8 miejscu i koniec.

Co zrobic by wskoczyla wyzej?

- kod optymalizowalem na ile umialem - pare razy slowo klucz. jest w tresci strony, no i keywords i discription w META. O czyms zapomnialem?

Czy taka rozbieznosc wynikow pomiedzu allinanchor a wynikami wyszukiwania slowa kluczowego (bez allinanchor ) jest normalne ?

Dzieki bardzo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

allinanchor

allinanchor zwaraca przyblizona liczbe odnosnikow z dana fraza w anchorze

link linkowi nie jest rowny wiec Twoja strona ma prawo byc nizej

Sprzedam IPHONE 13PRO MAX stan używany sprzedam iphone

praca za granicą, ogłoszenia sprawdzonych pracodawców: praca za granicą
dieta ketogeniczna, przepisy ketogeniczne? Jak wywołać stan ketozy dieta ketogeniczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o linki to troche malo masz jak na 3 miesiace. Ja mam stronke od 1,5 miecha i ok 700BL.

https://www.mar.az.pl/spis/

Ustaw sobie sortowanie na PR i zacznij zabawe :)

Pamietaj o systematycznosci w dodawaniu, przyroscie linkow i oczywiscie o roznych anchorach.

Tylko nie wszystkie katalogi na raz !!!

Jezeli zalezy Ci na wp i onecie to przydaloby sie miec dobre META + odpowiednie wpisy do tych katalogow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Onet i WP mnie nie interesują bo to strona nie w jezyku polskim

Problem polega na tym ze trudno wymieniac sie linkami z stronami zagranicznymi mimo ze wladam w miare dobrze w danym jezyku

Moje spostrzezenia sa takie:

tam po prostu nie ma sie z kim wymieniac!

Na google.pl wpiszesz REAL MADRYT, AS Roma albo Juventus i wyskakuje duzo bardzo dobrych WWW z ktorych kazda wymienia sie linkami albo buttonami

Na zachodzie tego nie znajduje - wpisuje takie slowa to wyskakują tak niemiłosiernie syfiate WWW ze glowa boli - a odp. na Maila z zapyt. czy sie wymieni to dostaje na co 20go - TRAGEDIA!

I chyba w tym tkwi problem - link linkowi nie jest rowny - mam ich +/- 90 teraz ale są naprawde ze syfirtaych WWW (do katalogow tez juz dodalem do wszystkich co znalazlem ale bylo ich z 60 a w 30 jestem)

RAHU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam Ci katalogi. Wyzej masz spis ponad 360.

Ja na swojej stronie mam moze 5 linkow z wymiany reszta pochodzi z katalogow.

Jezeli chcesz piąć sie w gore to wez sie za te katalogi.

Mi to bardzo pomoglo, na 1,5mln wynikow jestem na 3 miejscu. W innych zapytaniach na 2,5mln w top 10.

Mysle ze po tak krotkim czasie to dobry wynik. Masz przepis wyzej...

Wiem troche pracy Cie czeka, wciagniesz sie :cray:

Acha masz tu spisy anglojezycznych katalogow, moze sie przydadzą.

https://www.arcon.pl/katalog01an.php

https://www.maxlinks.org/internet/directories/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SERDECZNIE DZIEKI!!

Naprawde mi pomogles!

Mam jeszcze 2 pytania:

1) Znasz moze jakis spis katalogow niemieckojezycznch? Ja moge podac tylko ten:

https://www.konzept-welt.de/webkatalog.html

2) Moja www tak jak pisalem: PR0, 86BL na MSN i jakies 3 miesiace zaindexowana na G.

Wiem ze nie zaraz Admin. katalogu akceptuje zgloszenie do katalogu, no i trwa to nim sam wpis i link zaindeksuje G. ale tak z twojego doswiadczenia: przy takiej www ile na dzien moge dodawac wpisow do katalogow dla tej www?

DZIEKI!

Rahu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calkiem przyjemna stronka, dodalem swoja oferte ;)

Jezeli chodzi o spisy niemieckie to poszukaj na google.de

Tu masz jeszcze kilka spisow

https://basic-systems.blogspot.com/2005/04/...y-katalogw.html

Jezeli chodzi o szybkosc akceptacji linka przez moderatora to jest to roznie. Sa katalogi nie moderowane z wysokim PR i obleganymi kategoriami. Tam szybko roboty Cie znajda.

Zacznij od 5 - 10 katalogow dziennie i zwiekszaj co tydzien o 20-30%

Ja zaczalem wiele bardziej agresywnie ale ryzyko wezmiesz na siebie.

PS. Te linki na Twojej stronie troche sa dziwne :zeby:

Nie dziwie sie ze wiekszosc nie odpisuje na propozycje

Obniz je na dol strony i zrob podobnie jak ja na swojej stronie. Wyglada duzo lepiej.

Warto zrobic podstrone "wspolpracujemy" lub "linki"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności