Skocz do zawartości

Kilka pytań na temat PR i forum dyskusyjnego.

alien

Rekomendowane odpowiedzi

ok...przeczytałem mnustwo Waszych postów i podst. wiadomości które mi podaliście...i myśle że moge zadać pierwsze pytanko ( Uwaga :) )

Chodzi mi o info na temat PR i wpływu "wymiany linków" - czyjakkolwiek to sie nazywa. Czy dodanie linku do strony o wysokim PR podwyższa PR mojej strony? Jakie są sposoby dodawania swojego linku, oprócz katalogów (powiedzmy te najbardziej Lackie, jeśli takowe istnieją)?

Czy strona o PR=2 (to ta którą zamieszczam) to jakiś powód do dumy :)Chodzi mi o to jaki PR można uznać za "przecietny"?

I jeszcze jedno, czy macie jakieś konretne porady do podwyższenia pozycji w wyszukiwarkach dla forum dyskusyjnego, no chyba że nie ma regół i traktuje sie to jako zwykła strone...

P.S. Please o wyrozumiałosć, jak wspomniałem jestem amatorem w tych sprawach ;)

Nie szukam guza tylko porady :)

Czy strona o PR=2 (to ta którą zamieszczam) to jakiś powód do dumy :)Chodzi mi o to jaki PR można uznać za "przecietny"?

Rozejrzyj się po Sieci i będziesz miał odpowiedź.

WP - 7, Onet - 7, Gratka - 5, Biznesnet - 6, AutoCentrum - 3, Wirtualny Gdańsk - 6, Trojmiasto.pl - 4.

Według mnie w naszych realiach 6 można uważać za bardzo dobry, 5 za przyzwoity, niżej to przeciętność.

Z ciekawości - jakie polskie sajty spoza wielkich portali mają 7? Może 8? Hm, nie było takiego wątku tu?

Mi udało się na jednym z sajtów jedynie przez kilka dni pocieszyć się siódemką.

Szy.

Czy dodanie linku do strony o wysokim PR podwyższa PR mojej strony?

Linki wychodzace z Twojej strony nie maja bezposredniego wplywu na PR. Jedynie taki, ze im wiecej masz linkow zewnetrznych ze swojej strony tym mniej PR przechodzi na inne Twoje podstrony i tym sposobem tracisz jakas czesc PR ze swojego serwisu.

Jakie są sposoby dodawania swojego linku, oprócz katalogów (powiedzmy te najbardziej Lackie, jeśli takowe istnieją)?