Skocz do zawartości

Księgowość w firmie


dMien

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Czy ktoś z Was prowadzi albo pracuje w jakieś firmie zatrudniającej przynajmniej kilkanaście osób?

Konkretnie chodzi mi o firmę będącą na pełnej księgowości z dużą ilością dokumentów co miesiąc.

Zastanawiam się, co jest bardziej optymalne: zlecić całą księgowość na zewnątrz, pozostawić jedną osobę na stanowisku "księgowej" (tzn. kompletowanie papierków, kontakty z biurem rachunkowym) czy może utworzyć w firmie dział księgowy, który zajmuje się wszystkim od początku do końca.

Pytam w kontekście kosztów, wygody i bezpieczeństwa.

Jeśli macie jakieś doświadczenie, podzielcie się proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności