Skocz do zawartości

Zwiększenie współczynnika konwersji


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Nie wiem czy to dobry dział ale spróbuje tutaj. Wiem, że sporo z was zajmuje się swoim biznesem w sieci i na pewno są tacy, którzy będą w stanie coś doradzić.

Mam taką stronkę: Sklep z herbatą. Jest to otwarty niedawno sklep z herbatą i akcesoriami do herbaty.

Od tego czasu zdążyłem wygenerować ruch na poziomie 50 wejść dziennie (głównie z googla). Niestety pomimo takiej ilości wejść współczynnik konwersji jest prawie na zerowym poziomie.

Z tego co się orientuję to współczynnik konwersji innych sklepów z herbatą (silniejszej konkurencji) jest na poziomie 1.5%.

Ma ktoś może pomysł w czym leży problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- cena - jest niska w porównaniu do konkurencji

- produkt - porównywalne jak u konkurencji

- termin dostawy - sposoby dostawy takie jak u konkurencji

- słaba rozpoznawalność marki sklepu - to jest akurat prawda ale co z tym zrobić jak się dopiero zaczyna i nie ma się kasy na mocną kampanię reklamową

- słaby opis produktu - opisy porównywalne z konkurencją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@elvisso muszę potwierdzić, że Twoja strona jeśli chodzi o wygląd i opisy podobna jest do innych w tej tematyce.

Wyrzuciłbym z tytułu na głównej tekst "naszą pasją jest herbata" bo tu powinny znajdować się najważniejsze słowa kluczowe a tego nikt w G. nie wpisuje (tak myślę).

Co ważne, w moim odczuciu, Twoja strona powinna odróżniać się od konkurencji. Herbata kojarzy się ze sjestą, wypoczynkiem a strona jest za mało klimatyczna, ot taki szablon którego w sieci pełno. Z latającym fleszem za którym nie przepadam (po co w tym miejscu numer telefonu?).

Ponadto może trzeba przeanalizować rynek pod kątem innych słów kluczowych. A to zadanie dla wysokiej klasy fachowca.

To moje skromne zdanie B)

Piłeś? Nie jedź (i nie loguj się na forum) !

Siciliano: Robić szeptankę tutaj to jak sprawdzać w zbiorniku poziom paliwa zapalniczką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Wizualizacja produktu nie skłania do zakupów - ludzie kupują w necie "oczami" to raz , dwa na decyzje o zakupie ma wpływ design, tekst, kolor i inne rzeczy.

Na razie za mało odwiedzin aby przeprowadzić badania dające dodatkowe informacje o zachowaniu na stronie ...

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prócz tego co powiedzieli poprzednicy sugerowałbym dokładnie przeanalizować ruch na stronie (skąd przychodzą użytkownicy tzn z jakich słów, co robią na stronie, jaki jest bounce rate, jakie podstrony mają wysoki wskaźnik porzuceń itp) dzięki temu łatwiej znaleźć "wąskie gardła na stronie" (ja osobiście uprościłbym formularz zamówienia jako gość)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to, co napisał Beerbant + AdWords. Kierujesz, gdzie chcesz, jak chcesz, kiedy chcesz. Dla branży tego typu (ja nie skorzystam z takiego sklepu częściej niż raz na pół roku) to moim zdaniem optymalne rozwiązanie. Przy okazji zbadasz, czy kiedy i na jakie hasła Cię ludzie szukają.

I nigdy nie lekceważ tego, że przy towarze tego pokroju dobrze zaatakować zmysł wzroku. Co ciekawego może być w rozsypanej mieszance ziół? Myślę, że to pytanie retoryczne.

"...wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy..."

Zawiodły i rozczarowały, więc nie polecam: ReMedia z Bydgoszczy, Net-Sukces Krzysztof Ziółkowski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to podepnij dobrze konwersje w Analyticsie i zbadaj ścieżki oraz na którym etapie użytkownicy opuszczają serwis. Z doświadczenia powiem, że opisy produktów mają marginalne znaczenie - najwięcej odrzuceń jest na etapie realizacji zamówienia. Sprawdź czy ludzie dodają coś do koszyków, czy rejestrują konta, czy odpadają na potwierdzeniu zamówień itd.

Wybrałem przykładowy produkt - próbuję zakupić jako Gość - nie mam pojęcia co to znaczy, bo nigdzie nie jest wytłumaczona różnica między Gość a zarejestrowany użytkownik. Dalej mam jakieś pola do wypełnienia i przycisk zapisz - znowu nie mam pojęcia co się stanie po jego wciśnięciu - zostanę przeniesiony do płatności, będę musiał potwierdzić maila? Czy konto jest w końcu wymagane, czy nie - kupując jako gość chcę wpisać tylko swoje dane, od razu wybrać formę wysyłki i przejść do płatności...

zdecydowanie najlepsze gry przeglądarkowe online

kurs java programowanie obiektowe

Rynek walutowy i podstawy forex w jednym miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wspomnieli koledzy wcześniej, brakuje danych kontaktowych - to pierwsza rzecz, jaką się sprawdza chcąc zamówić coś ze sklepu. Taka ocena wiarygodności.

Design jest ok, ale ja bym rozwinął menu na wejściu, bo to lepiej wygląda. Rozwinięte jest czytelne i daje szybki podgląd w zawartość sklepu.

Polecam linki stałe w Seomatik.pl oraz dopalacz stron Gotlink.pl.

obrazek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności