Skocz do zawartości

jak poprawić pozycję


niewolnikG

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie moje brzmi:

Prowadzę kampanie od pół roku. Niestety wiem że inna firma za takie samo słowo kluczowe płaci mniej odemnie a w wynikach jest wyżej.

Przykład:

u mnie MAX CPC - ustawione mam na 1,26zł

średnie CPC - wychodzi 0,89zł

wynik jakości 6/10

CTR - 4,32%

szacowana stawka za wyświetlenie u góry strony - 3,5zł

dlaczego osiągam gorsze pozycje gdy wiem że konkurencyjna strona ma:

średnie CPC na poziomie 0,84zł

CTR - 11,52%

reasumując oni wydają na kampanie: ok 350zł a ja ok 550zł gdzie zajmuje miejsce gorsze od konkurencji

podnoszenie stawki na 3,7zł generuje duże koszty

Proszę o pomoc co mogę zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozycja reklamy ustalana jest na podstawie rankingu reklamy, czyli tzw. AdRanku.

AdRank liczy się prosto: maksymalna cena za kliknięcie słowa kluczowego powodującego emisje reklamy x wynik jakości emitowanej reklamy (Wynik Jakości słów kluczowych, Wynik Jakości tekstu reklamowego, Wynik Jakości strony docelowej)

Zatem można się domyślać, że twój konkurent ma wyższy wynik jakości dla słów kluczowych emitujących reklamę.

Jeżeli chodzi o CTR to ma on tylko pośrednie znaczenie. Wpływa na wynik jakości słów kluczowych.

Ten link sporo Ci wyjaśni i ten też ;)

Kampanie Google AdWords tylko 150 zł za miesiąc. Certyfikowany Partner Google.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w takim razie podnieść wynik jakości?

Zastanów się czy Twoja reklama pojawia się odpowiednim osobom.

Mam kilka pytań, na które nie musisz odpowiadać, ale zastanów się jeśli odpowiedzi są "nie" co możesz jeszcze zrobić aby kampania była lepsza

Czy masz podzielone frazy kluczowe na grupy reklam?

Czy dla każdej grupy reklam stworzyłeś np. minimum 2-3 teksty reklamowe?

Czy stworzone teksty zawierają najważniejsze informacje o produkcie?

Czy wywołujesz reakcję u internauty typu, zamów, kup, zadzwoń itp?

Czy korzystasz z rozszerzeń linków witryny bądź lokalizacji?

Czy stosujesz dopasowania do fraz - najlepiej do wyrażenia (frazy w cudzysłowie), dla bardziej zaawansowanych modyfikator dopasowania przybliżonego (+przed frazami)?

Czy stosujesz wykluczające słowa kluczowe?

Czy korzystasz z sieci reklamowej i sieci wyszukiwania, samej sieci wyszukiwania, samej sieci reklamowej?

Czy sprawdzasz raport wyszukiwanych słów kluczowych by wykluczać te zupełnie zbędne frazy, które generują niepotrzebny ruch?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności