Skocz do zawartości

cashbill


SilverT

Rekomendowane odpowiedzi

ma ktoś jakies doświadczenia z tym systemem? wypłaty, problemy, brak problemów... itp

i taka kwestia bo nie wiem czy dobrze rozumiem "ilośc wiadomości zwrotnych", chodzi o to, że wysyłając smsa za 2zl user moze dostac 2 smsy (o ile tak ustawie), a wysylajac za 5zł może dostac 10smsów z różnymi kodami?

Wiekowy moderowany katalog firm: BiuroFirm.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście korzystam z SMS Premium Rate ale 1 sms = 1 kod

Zaletą jest fakt, że rozliczenie jest szybkie, kasa na koncie w 3 dni od dostarczenia rachunku. Jedyny szkopuł o którym trzeba pamiętać to, że korespondencję (rachunek) wysyłamy na inne dane adresowe niż generowane na dokumencie (mi udawało się o tym zapominać i przez to następowało opóźnienie wypłaty środków). I jeszcze jedna moim zdaniem niedogodność, w PA w raportach nie mamy informacji o numerach telefonów z których był wysyłany sms (chyba, że to ja nie potrafię tego odnaleźć), w przypadku ewentualnej reklamacji od klienta jest problem z odnalezieniem tej transakcji.

W mojej stopce masz również konkurencyjną firmę Homepay - płatności internetowe - jak chcesz również możesz tam spróbować (korzystając z mojego ref linka :) )

Poznaj i zrozum ten biznes... Dołącz nie czekaj aż doskonała okazja Cię ominie!

BO468x60.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedna moim zdaniem niedogodność, w PA w raportach nie mamy informacji o numerach telefonów z których był wysyłany sms (chyba, że to ja nie potrafię tego odnaleźć), w przypadku ewentualnej reklamacji od klienta jest problem z odnalezieniem tej transakcji.

kiedys byla taka mozliwosc ale usuneli - i dobrze bo to w koncu potencjalna metoda na zbieranie listy nr z okreslonym targetem = niechciana reklama

JA: Miał Pan już nie pisać - tak trudno to zrozumieć, nie życzę sobie już od Pana maili

KLIENT: to po co Pan odpisuje? lubi Pan miec pewnie ostatnie zdanie ..ja również

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

założyłem konto i z tego co widze z testowym numerem to nie widac tylko 3 ostatnich cyfr numeru telefonu - czyli do przezycia

mnie tylko zastanawia taka sprawa, wybrałem usługę kodów obsługowych, i tam ustawia się prefix i później kod do wpisania w sms jest ze spacja, nie mieliscie nigdy reklamacji, z uwagi na to, że klient nie zaczaił że tam ma byc spacja albo wpisywał tylko kawałek treści przez to?

Wiekowy moderowany katalog firm: BiuroFirm.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności