Skocz do zawartości

9 spotkanie SEMcampu w Warszawie


mariolosek

Rekomendowane odpowiedzi

Zapraszam na 9, tym razem całodniowe spotkanie SEMcampu, które odbędzie się w Warszawie w Szkole Głównej Handlowej

15 grudnia 2011 o godzinie 10.00 w auli A w budynku A Szkoły Głównej Handlowej ul Rakowiecka 24.

semcamp_logo.jpg

Program spotkania

9 spotkanie SEMcampu będzie obejmowało prezentacje związane z zagadnieniami SEM-u.

Czwartek, 15 grudnia 2011, aula A w budynku A SGH

9.50 – 10.20 – Rejestracja uczestników

10.20-11.00 Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)

Wykorzystanie potencjału wyszukiwania i marketingu mobilnego

Czy wyszukiwanie mobilne jest już warte uwagi? Jaką ma skalę teraz i jakiej skali możemy oczekiwać w przyszłości. Jak wykorzystać potencjał marketingu mobilnego za pomocą narzędzi Google i AdMob?

11.00 – 11.50 – Maciej Ołpiński (Google.pl)

Jak zarobić na wideo online?

Jakie możliwości agencjom i reklamodawcom daje wideo online? Praktyczne rady na temat przygotowania efektywnej kampanii na Youtube. Benchmarki kampanii na Youtube

11.50 – 12.20 – Przerwa na kawę i pogaduchy

12.20 – 13.10 – Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl)

Jak zwiększyć wskaźnik konwersji o 200%? – optymalizacja formularzy..

Formularz to jeden z najważniejszych elementów LP. Jak stworzyć dobry formularz. Jak optymalizować formularze. Strategia wykorzystania formularzy na LP. Strategicznie ważne elementy formularza.

13.10 – 14.00 – Marcin Duraj (mkane.antygen.pl)

Strategia w SEO, czyli o tym jak król Borowik szedł na wojnę z muchami.

Czyli o tym jak się przygotować do pozycjonowania w zależności od tego co chcemy osiągnąć i gdzie będziemy się pozycjonować.

Opowiem o tym, na co zwracam uwagę przy pozycjonowaniu standardowym, jak dziele etapy i co wykonuję w każdym z nich. Planowanie działań przy pozycjonowaniu long tail, seo video.

14.00 – 15.00 – Przerwa na obiad (w ciągu 2-3 dni dodamy listę miejsc, gdzie można zjeść w okolicy)

15.00 – 15.40 – Grzegorz Mogilewski (Headway)

Wyróżnij się albo zgiń czyli jak wykorzystać potencjał ogólnych słów kluczowych… gdy CTR Ci nic nie powie.

Jak pracować w AdWords z z generycznymi, mało opisowymi, ale wysoko-wolumenowymi słowami kluczowymi? Jak tworzyć przekazy reklamowe dla generycznych słów kluczowych? Jak tworzyć przekaz na stronie docelowej dla ogólnych słów kluczowych?

15.40 – 16.30 – Marcin Duraj (mkane.antygen.pl)

Pozycjonowanie Long Tail. Od pucybuta do milionera..

Case witryny, która jeszcze 3 lata temu miał 300 UU/dzień, dziś ma 10k UU/d. Strategiczne i techniczne ujęcie pozycjonowania Long tail. Z podziałem na etapy, co było robione, w którym etapie i jakie były tego efekty. Dokładna prezentacja z opisem, jak i po co

16.30 – 17.00 – Przerwa na kawę i pogaduchy

17.00 – 17.40 – Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)

Zastosowanie Google+ w działaniach marketingowych

Jak wykorzystać Google+ w działaniach marketingowych? Ciekawe przykłady zastosowań Google+ na świecie. Różnice pomiędzy profilami Google+ i stronami Google+.

17.40 – 19.00 – Panel dyskusyjny z udziałem specjalistów marketingu internetowego.

Czy spotkanie jest darmowe?

I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych. Tym bardziej, że samo spotkanie organizowane jest w okresie przedświątecznym, co powinno być dla każdego dodatkową motywacją, aby dzielić się tym co ma z tymi, których los doświadczył.

Z tego względu prosimy, aby w formie “opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) jednej z osób potrzebujących i wyświetlonych na stronie fundacji Mam serce.

Fundacja “Mam serce” – powstała po to, by pomagać dzieciom, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej – zostały dotknięte ciężką chorobą, walczą o życie, wychowują się w rodzinach bardzo biednych lub domach dziecka.

Rejestracja i zapisy

Rejstracja, dodatkowe informacje na moim blogu i blogu SEMcampu.

Zapraszam :).

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze - nie możecie wywieszać takiego info z miesiąc wczesniej ?!

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego względu prosimy, aby w formie “opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) jednej z osób potrzebujących i wyświetlonych na stronie fundacji Mam serce.
Intencja bardzo szlachetna i popieram, ale nie nawiedzę niejasność - więc, czy to prośba czy wymóg?

PS: BTW, czy ktoś wie, jak się takie "opłaty" księgują w sp. z o.o.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TTSEO - obowiązkowa. 100 to nie są duże pieniądze za taką dawkę wiedzy. Wystarczy poprzeć na ceny szkoleń i konferencji związanych z tą tematyką. Zwłaszcza, że idzie to na cele charytatywne.

@Rogal - nie jest głupi pomysł na okres letni . Trochę ciężki w realizacji :). Sądzę, że tak. Prezentacje na pewno. Jeśli chodzi o filmowe to zależy od jakości.

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności