Skocz do zawartości

Seopilot.pl


SeoPilot.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chcę knuć spiskowych teorii, ale ciekawe czy te wywalenia stron nie są przypadkiem związane ze zbliżającą się wypłatą premii za PR.

BTW czy ktoś już takową otrrzymał, ja w serwisie jestem od 31.12 ciekawe czy czas 3 miesięcy liczy się od tej daty czy od momentu gdy system wystartował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  seomator napisał(a):
Mało profesjonalna jest taka nieobliczalność firmy i jej warunków, w dodatku nieznanych, co już w ogóle jest śmiechu warte.

Dobrze, że jeszcze pieniądze wypłacają...

Nie ma to jak płacz na forum, bo strona została odrzucona. Chyba mają prawo do niechcenia Twojej (g?) strony w ich serwisie?

Radzę przeczytać: https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...t&p=1021113

Oraz: https://seopilot.pl/faq/ Numer 33.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  roberto999 napisał(a):
Zenk, tu nie chodzi o płacz tylko o jakieś jasne zasady. Moje strony jeszcze siedzą, ale ciekawi mnie dlaczego wyrzucane są np. z systemu strony, które jakiś czas temu przeszły weryfikację i dostały bonus za page rank. Teraz nagle okazuje się, że są nic nie warte.

Dla mnie to jasne. Przyjęli za dużo stron, pieniądze płacić za nie trzeba nawet jak linki sie na nich nie wyświetlają a pozycjonerów chętnych by płacić za mało, wniosek prosty, trzeba przeprowadzać selekcję... A teraz już dodać stronę do systemu to już jak w lotka wygrać :P

Pieniędzy chyba nie drukują, ktoś musi zapłacić im żeby mogli zapłacić nam, o prowizjach dla siebie nie wspominając...

Edytowane przez AdvertsMedia
468x60.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@roberto999, ponieważ https://seopilot.pl/faq/ patrz ostatni paragraf w punkcie 33.

@AdvertsMedia, i bardzo dobrze. Nikt Ci nie kazał rejestrować się u nich - a mają dokładnie napisane:

  Cytat
W przypadku, jeżeli dochodzimy do wniosku, że linki z konkretnego serwisu są nieefektywne, ostatecznie kończymy współpracę z danym miejscem reklamowym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Zenk napisał(a):
@AdvertsMedia, i bardzo dobrze. Nikt Ci nie kazał rejestrować się u nich - a mają dokładnie napisane:
  Cytat
W przypadku, jeżeli dochodzimy do wniosku, że linki z konkretnego serwisu są nieefektywne, ostatecznie kończymy współpracę z danym miejscem reklamowym.

@Zenk czytaj ze zrozumieniem. Nie płacze Tylko analizuje. Nie o moje strony chodzi.

468x60.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zenk, Ty jesteś z tego typu ludzi, który jak sobie wbije jeden frazes do głowy to więcej się nie mieści czy po prostu masz jakiś interes by cytować ten fragment cały czas i próbować odwracać kota ogonem?

Fakt jest taki, że skoro system sobie zaczyna odrzucać na dużą skalę strony bo "efektywność zła" i ani słowa więcej to nikt go nie będzie traktował jak względnie pewne, stabilne źródło dochodów. Niezależnie od tego co tam w regulaminie zapiszą. Ja testuje to jako pozycjoner, jako wydawca nawet by mi się nie chciało strony wstawiać przy takiej sytuacji :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  AdvertsMedia napisał(a):
@Zenk czytaj ze zrozumieniem. Nie płacze Tylko analizuje. Nie o moje strony chodzi.

@AdvertsMedia, czytaj ze zrozumieniem. Czy ja napisałem że płaczesz?

Bardzo "dobrze" że wywalają strony, ponieważ mają do tego prawo, jeżeli nie odpowiada Ci/wam ich regulamin to nikt was nie zmusza, aby się tam rejestrować.

//Edit:

@pzcjnr, nie wiem na jakiej zasadzie stwierdzasz że odwracam kota ogonem, sprecyzuj proszę. Nie mam interesu, po prostu mnie śmieszą osoby, które płączą gdy ich strona została odrzucona - gdy jest wyraźnie napisane, że tak może się stać. (Swoją drogą, żeby nie było że jestem w jakiejś tajnej mafii... Też uważam, że fajnie by było gdyby podawali więcej info nt. dlaczego strony są odrzucane, a także na jakiej podstawie oceniają efektywność strony, lecz niestety nie o tym mowa. Zresztą mają prawo nie podawać tej informacjii, dlatego uważam że jeżeli to się komuś nie podoba nie powinienen do nich dołączać, a nie potem płakać na forum.)

---

  pzcjnr napisał(a):
Fakt jest taki, że skoro system sobie zaczyna odrzucać na dużą skalę strony bo "efektywność zła" i ani słowa więcej to nikt go nie będzie traktował jak względnie pewne, stabilne źródło dochodów.

Wątpie żeby ktoś zaprzeczał, aczkolwiek pierwszy raz jest poruszany temat stabilnego źródła dochodów.

Edytowane przez Zenk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie na dniach straciłem jakieś 60-70% przychodów z seopilota. Wyrzucili mi głównie serwisy z PR0 do PR2. Na chwilę obecną PR3 zostały (ale obniżono im stawkę - coś czego wcześniej nie było).

Wszystkie serwisy dodane do systemu były serwisami dla ludzi. Po prostu niektóre miały słabszy PR. Widać, że jest to jeden z ich wyznaczników.

Zobaczymy jak się sytuacją będzie dalej rozwijać. Swoje człowiek zarobił na Seopilocie, teraz trzeba im dac zarobić. Terminowość przelewów w tym systemie jest dla mnie zadziwiająca i tym biją na głowę całą resztę rynku. Jeśli jednak chodzi o pozostałe kwestie to naprawdę wiele jeszcze mają do dopracowania.

To nie prawda, że przeprowadzki bywają ciężkie i męczące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Drodzy Forumowicze

Są dwie kwestie.

Po pierwsze, serwisy, które zostają odrzucone lub Stawka dla nich jest obniżana stanowią pojedyncze przypadki w porównaniu z ogólną liczbą serwisów Wydawców, które znajdują się w naszej bazie, dlatego też mówienie o oszczędzaniu w odniesieniu do kilkudziesięciu serwisów jest nie na miejscu.

Po drugie, po co coś wymyślać i gdybać, skoro dajemy dokładną i prawdziwą odpowiedź na tym forum (Post #678):

  SeoPilot.pl napisał(a):
Nasza baza miejsc reklamowych jest cały czas przez nas kontrolowana pod względem jakości, a praca z tym związana idzie w dwóch kierunkach:

1. Zaostrzamy wymogi pod względem jakości przyjmowanych miejsc reklamowych.

2. Kontynuujemy prace związane z oceną jakości i efektywności miejsc reklamowych po tym, gdy zostały już one zaakceptowane przez System.

Został przez nas opracowany dosyć skomplikowany model matematycznej oceny efektywności wpływu linków z konkretnego miejsca reklamowego. Dany model bierze pod uwagę wydajność linku, zarówno w stosunku do konkretnego linkowanego serwisu w parze serwis linkujący-serwis linkowany, jak i efektywność serwisu ogółem, jako miejsca dla rozmieszczenia linków dla jakiejś grupy serwisów linkowanych, bądź ogółu serwisów linkowanych.

Ocena dokonywana jest za pośrednictwem testowego rozmieszczenia linków, w pierwszej kolejności dla Projektów Testowych.

Średnio w przeciągu miesiąca zbieramy wystarczającą ilość wyników, aby ocenić efektywność takiego czy innego serwisu-miejsca reklamowego, który bierze udział w Systemie jako serwis linkujący, zarówno w stosunku do konkretnego serwisu linkowanego, jak i w stosunku do ogółu serwisów linkowanych. Zgodnie z rezultatem tej oceny przyjmujemy decyzję na temat tego, jakie są perspektywy, aby dany serwis mógł brać udział w naszym Systemie. Jeżeli serwis jest mało wydajny, to w rezultacie jego linki mają ostatecznie małą wartość, w związku z czym jesteśmy zmuszeni zmniejszyć kwotę za wykup danego miejsca reklamowego. W przypadku, jeżeli dochodzimy do wniosku, że linki z konkretnego serwisu są nieefektywne, ostatecznie kończymy współpracę z danym miejscem reklamowym.

Chcielibyśmy zwrócić waszą uwagę na to, że serwis może mieć jednocześnie dosyć atrakcyjne wskaźniki jakości (PageRank i in.), mieć niewielką ilość linków wychodzących, lecz zarazem mamy pewność, że jest on mało efektywny z punktu widzenia promocji jako miejsce reklamowe.

Z punktu widzenia Systemu najbardziej istotną rzeczą jest to, aby Pozycjonerzy otrzymywali zadowalające rezultaty z rozmieszczonych linków. Dlatego też, efektywność linków wychodzących z każdego serwisu jest kluczowym kryterium. W związku z powyższym, jest rzeczą oczywistą, iż nie będziemy utrzymywać w Systemie serwisów, które nie odpowiadają danemu wymogowi.

Na chwilę obecną wszystkie serwisy, które przeszły Testową weryfikację (a są to serwisy dodane do Systemu i posiadające status OK do 1 lutego włącznie), mogą być pewne, że zostaną w Systemie przez dłuższy okres czasu pod warunkiem, że wskaźniki jakości serwisu nie będą się obniżać.

Obecnie pracujemy nad tym, aby okres Testowej weryfikacji ograniczyć do jednego miesiąca i rozpatrujemy możliwość przyswojenia serwisom, które pomyślnie przeszły ten okres, oddzielnego statusu.

Edytowane przez SeoPilot.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  SeoPilot.pl napisał(a):
Obecnie pracujemy nad tym, aby okres Testowej weryfikacji ograniczyć do jednego miesiąca i rozpatrujemy możliwość przyswojenia serwisom, które pomyślnie przeszły ten okres, oddzielnego statusu.

Brawo Seopilot. Widzę, że prośby użytkowników są rozpatrywane i wprowadzane, więc system się rozwija w dobrym kierunku. Tak trzymać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akceptują w ogóle teraz nowe strony?

Zapraszam Cię do odwiedzenia mojego serwisu WWW związanego z uważnością oraz mindfulnessem, co jest niezwykle potrzebne w dzisiejszych zakręconych i zabieganych czasach.

Profesjonalna i skuteczna reklama zewnętrzna (outdoor) dla firm na terenie Śląska i Małopolski.
Piękne, wysokiej jakości stoły dębowe na zamówienie od profesjonalnego stolarza. Kliknij i sprawdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności