Skocz do zawartości

dwa sklepy na jednym serwerze

Tomekzor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam jeden serwer wirtualny na OVH, aktualnie wgrałem na niego dwa sklepy oscgold.

adresy:

www.xwot1.pl xwot1.pl | ścieżka na serwerze -> www.xwot1.pl/xwot1/index.php

www.xwot2.pl xwot2.pl | ścieżka na serwerze -> www.xwot.pl/xwot2/sklep/index.php

I teraz mam Panowie pytanie, ponieważ jestem laikiem i naprawdę przesukałem już większosć for - i nie mam pomysłów co robić dalej (a pomoc techniczna mi się skończyła już dawno... zresztą pomagaja tylko w założeniu jednego sklepu). Tak więc, przy dodawaniu próbnych produktów czy podstron np. dostawa, na stronie xwot2.pl - klikając hiperłącze kieruje ono nas na stronę "o dostawie", ale na xwot1.pl

Macie Panowie pomysł o co w tym chodzi ?

Z góry dziękuje za każdą pomoc...

PS. Po drugie - wiecie jak zmienić żeby po kliknięciu w logo sklepu kierowało na xwot2.pl a nie na xwot1.pl ?

PS.2. Nazwy zostały zmienione, żebym nie został oskarżony o reklamowanie sie :)

Na pewno to dobrze zainstalowałeś? Jeśli masz 2 bazy danych i 2 różne lokalizacje, taki problem nie powinien występować.

Wdrażaj systemy ISO taniej, szybciej, pewniej. Oferujemy wdrożenia, szkolenia, certyfikację ISO 9001 oraz innych systemów z branży. Przedstawimy oferty związane z systemami ISO w ciągu 5 dni, a Ty wybierzesz najlepszą z nich!

Instalacja może przebiegła pomyślnie ale np:

podczas drugiej instalacji używasz danych bazy nr 1 bo nie podmieniasz pliku konfiguracyjnego?

Mi to wygląda na problem z bazą/instalacją

Wdrażaj systemy ISO taniej, szybciej, pewniej. Oferujemy wdrożenia, szkolenia, certyfikację ISO 9001 oraz innych systemów z branży. Przedstawimy oferty związane z systemami ISO w ciągu 5 dni, a Ty wybierzesz najlepszą z nich!

Ale dlaczego nie dodałeś normalnie domen tylko jakieś kombinacje z domenami w pod-folderach?

Zrób domenę per oddzielny documentroot, czyli np.

www.xwot1.pl xwot1.pl | ścieżka na serwerze -> xwot1.pl/