Skocz do zawartości

[Szukam] Poszukuje PRACY - Kraków

dawstaw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam na imię Dawid, mam 23 lata jestem studentem 3 roku studiów zaocznych i pilnie poszukuje pracy. W branży internetowej działam już od kilku lat. Dotychczas działałem głownie jako freelancer oraz jakiś czas posiadałem

firmę w AIP(Akademickie Inkubatory przedsiębiorczości)

Obecnie poszukuje pracy w Krakowie w branży związanej z SEO , SEM , SM.

Umiejętności:

Dobra znajomość branży SEO i najnowszych trendów w niej panujących.

Umiejętność pozycjonowania i optymalizacji stron www.

Umiejętność obsługi większości robotów spamujących i dodawarek (xrummer, scrapebox, publiker itp...)

Znajomość obsługi większości CMSów

Umiejętność tworzenia zaplecz pozycjonerskich

Umiejętność zdobywania linków oraz znajomość wszystkich SWLi

Znajomość narzędzi Google i analizowania statystyk

Znajomość metod White jak i Black SEO

Znajomość Pakietu Ms Office / Open office

Dobra znajomość oprogramowania graficznego typu Adobe Photoshop ( i umiejętność tworzenia grafiki webowej)

Umiejętność pisania dobrych merytorycznych tekstów.

Prawo jazdy kat.B

oraz wiele więcej...

Jestem osobą która stale interesuje się branżą SEO , SEM i SM i ze wszystkimi nowościami jestem zazwyczaj na bieżąco. Aktualnie poszukuje pracy w branży internetowej na terenie Krakowa. Może być to zarówno obsługa klienta jak i praca związana z promowaniem i tworzeniem serwisów internetowych.

Kontakt:

dawstaw@poczta.onet.pl

tel: 723-899-832 ( Dawid)

GG:5183578

po kontakcie wyśle CV

Zobacz koniecznie Blog Doroty oraz pamiętaj że do gry w paintball będą Ci potrzebne kulki do paintballa.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie