Skocz do zawartości

Pozycjonowanie z phpbb2 + google + problemy.

Skullek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Otóż jestem kompletnym laikiem w sprawach pozycjonowania. Mam forum oparte na phpbb2, wgrałem niedawno wg. instrukcji mody które miały sprawić że wyszukiwarki "polubią" moje forum. Wgrałem Spider Friendly, Dynamiczne meta description , Tagi tematów, losowe tematy na strone główną i Podobne tematy . W narzędziach Google zauważyłem lekki wzrost + codziennie dochodzą jakieś zapytania, ale wyświetlenia i kliknięcia jak i wszystko inne stoi w miejscu. Nie mam bladego pojecia o pozycjonowaniu, artykuly jakie tu znalazlem mówią o stronach HTML (w większości). Co zrobić aby moja strona ruszyła (W wyświetleniu google jest 5, wspięłą się przez miesiąc o 4 miejsca, ale to nadal mało). Jak dodawać tematy, jak je tagować, może wgrać cos jeszcze. Po prostu jak stworzyć wartościowe forum. Forum istnieje 4 miesiace, mamy 1700 uzytkownikow i 6500 postow, ale caly czas sie rozwijamy.

Po prostu oczekuję dania mi jakiś porad, linków do poradników etc... Wszystko robiłem na ślepo i to mogłobyć problemem.

aa bym zapomniał

Google pokazuje podwojne meta opisy, dowiedziałem sie że to źle, ale jak to zwalczyć :).

Tematyka forum: Sieć counter-strike, niedlugo również usługi graficzne + stawianie serwerów, czarna lista cziterów, oraz niedlugo zamierzamy zacząć udzielać się charytatywnie dla dzieci z pobliskiego domu dziecka.

Proszę o pomoc ;) I nie zbesztajcie mnie za tego posta.

Pozdrawiam

Ponawiam pytanie :)

Google pokazuje podwojne meta opisy, dowiedziałem sie że to źle, ale jak to zwalczyć?

I skoro moja strona jest w tematyce counter strike, to chce zeby powoli podnosila sie w pozycji w google. Np gdy wpisze "sieć serwerów cs 1.6" lub "serwery counte strike". Chce jakos podniesc ta pozycje tych fraz. Jak to zrobić ? ;) + Gdy wpisze haslo "valkiria" to pojawilo sie na 1 miejscu nie piątym ;) Jak umocnić pozycję tych haseł :)

Zarchiwizowany