Skocz do zawartości

Problem w MCK - brak dostępu do płatności


Rekomendowane odpowiedzi

A może nie wchodzisz przez MCK tylko logujesz się bezpośrednio na Twoje konto, które ma "uprawnienia tylko do odczytu".

Jeżeli jednak robisz to przez MCK, napisz do supportu Google. Czasem maja dziwne problemy z dostępnością niektórych funkcji, czasem występują one tylko na niektórych kontach więc lepiej zapytaj.

Kampanie Google AdWords tylko 150 zł za miesiąc. Certyfikowany Partner Google.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nemeczek ma rację.

inaczej :( może mieć rację.

Sprawdź czy na danym koncie nie masz dostępu tylko do odczytu - osoby z takimi uprawnieniami nie widzą zakładki płatności.

Jeśli uważasz, że dostałeś dostęp jako menadżer to napisz do supportu bo to jakiś bug - na pewno wtedy powinieneś móc możliwość podglądu zakładki płatności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę wprowadzić sprostowanie.

Faktycznie jest jakiś problem, ponieważ i mnie dotknęło to dzisiaj. Po kliknięciu w zakładkę Płatności na koncie Klienta zobaczyłem informacje o braku dostępu do tej zakładki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności