Skocz do zawartości

Czy moja strona jest dobrze zoptymalizowana-bardzo proszę o sprawdzenie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Czy moja strona https://obrazygaleria.pl jest dobrze zoptymalizowana-bardzo proszę o sprawdzenie,

nie znam się za bardzo na pozycjonowaniu, co mam zrobić, zmienić żeby strona wskoczyła na wyższe pozycje. Frazy na których bardzo mi zależy to: obrazy olejne, galeria obrazów, obrazy na płótnie, marynistyka, obrazy łąki, obrazy pejzaże.

Obecnie dodałem stronę do kilkunastu katalogów, i najlepszych portali społecznościowych.

Udało mi się wypozycjonować frazę "sklep z obrazami" w pierwszej piątce, "obrazy olejne" i "galeria obrazów" skaczą z pozycji 35 na 39.

Będę bardzo wdzięczny za jakieś rady, sugestie i to mi wystarczy. Stronę sam postawiłem na darmowym Quick.cms'ie, grafike też sam zrobiłem myślę że i z pozycjonowaniem sobie poradzę.

Witam,

Sugeruję przeczytać forum, bo byków jest zbyt wiele, żeby w skrócie je opisać. Tak na szybko i obowiązkowo to radziłbym zrobić sobie przekierowanie 301. Resztę porad znajdziesz w odpowiednich działach.

Pozdrawiam.

Zapraszam na stronę grupy pozycjonerzy24 gdzie realizujemy pozycjonowanie w wyszukiwarce Google

Elo,

domysły dobre z tym przekierowaniem :-) no i fakt, że audytu za darmo się nie robi, tak samo jak Ty nie malujesz przecież za darmo. Na szybko wymieniłem tylko podstawowy błąd, ale jest tego sporo jak na taką małą witrynkę.

Pozdrawiam.

Zapraszam na stronę grupy pozycjonerzy24 gdzie realizujemy pozycjonowanie w wyszukiwarce Google

Google bardzo nie lubi takich timeoutów, więc miej to też na uwadze.

Od siebie na szybko dodam po przejrzeniu tylko strony głównej:

- https://www.obrazygaleria.pl/ i https://obrazygaleria.pl/ ta sama treść, więc wybierz której wersji chcesz używać i zrób przekierowanie 301

- linki wychodzące powinny mieć atrybut nofollow

- takie keywordsy