Skocz do zawartości

unixstorm.org opinie?


Duchu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Postaram się sprostować kilka spraw niżej...

Ja się od nich przeniosłem... serwer wolno działał co chwilę 500... Miałem tam na wirtualu stronkę na joomli.

Także nie wiem jak jest teraz. To było jakieś 6mies. temu.

Proszę zwrócić uwagę na fakt, że utrzymujemy całkiem sporo stron i serwerów (obecnie cała szafa 42U), więc jeśli jakiś problem wystąpi na jednym serwerze to nie znaczy, że występuje również na innych. Co więcej - wszelkie sprawy należy do nas zgłaszać. Od tego mamy właśnie wsparcie techniczne, które obsługuje kilka osób i jesteśmy zarówno pod telefonami, jak i mailami i systemem zgłoszeń.

Żaden problem nie jest ignorowany, a czasami wystąpuje on z winy skryptów użytkownika, a nie serwera. Bez zgłoszenia problemu do nas możemy nawet nie wiedzieć o jego istnieniu, o ile nie jest on faktycznie związany z serwerem. W przypadku problemu po naszej stronie - zawsze staramy się go rozwiązać tak szybko jak to możliwe. W naszym interesie przecież leży to, aby strony klientów zawsze działały płynnie i kilkukrotny przyrost klientów w stosunku do poprzednich lat z zachowaniem nadal takiego samego poziomu myślę, że jest tego najlepszym potwierdzeniem.

Strony znikają wieczorkami na maks. 5 minut, ale to chyba standard przy tego typu hostingach. Mają dość surowe limity wykorzystania CPU. Ale jestem zadowolony. ;)

Proszę o zgłoszenie do nas dokładnie całej opisywanej sytuacji i postaramy się to zweryfikować jak najszybciej. Wszystkie serwery są monitorowane całą dobę i nie żaden z nich z pewnością nie \"znika\" wieczorami. Bez zweryfikowanie dokładnie zgłoszenia nie jestem jednak w stanie się odnieść do tego, ponieważ nie wiem o której stronie i którym serwerze/jakiej usłudze tutaj mówimy. Gdyby jednak strony znikały codziennie wieczorami na 5 minut to gwarantuję, że byłoby już dawno o nas \"głośno\"... :-)

Jeśli chodzi o limity to nie zgodzę się, aby były surowe. Wręcz przeciwnie! Większość firm blokuje automatycznie konta po przekroczeniu limitów obciążenia - my tego nie robimy. Limity są, były zawsze i będą nadal, ale kiedyś nie było to mierzone automatycznie i wyświetlane w panelu klienta. Interweniowaliśmy tylkow ostatecznych i krytycznych sytuacjach. W tej chwili nic się nie zmieniło - konta są blokowane w ostateczności (kiedy klient ZNACZNIE przekracza limity, regularnie i ignorujemy wszystkie nasze prośby o rozwiązanie problemu). Same monity z systemu o przekroczeniu limitu mają charakter jedynie informacyjny i nie skutkują automatycznym zawieszeniem usługi.

Co więcej - limity ustalone przez nas są wbrew pozorom często o wiele wyższe niż analogiczne, ale procentowe limity podawane w niektórych firmach konkurencyjnych.

Ogólnie przed tym jak zachwalać pomyślicie sobie czy warto? Mam tam 3 konta od dawna w czasach kiedy ten host nie był prawie wcale znany na PIO działał perfekcyjnie, teraz tez nie jest złe, ale już monity się zaczynają o obciążenia CPU, 500-wyskakuja czas od czasu i tak dalej. A stoję tam to samo co z przez lat. Wiec przed tym jak polecać wszystkim, pomyślicie czy jest sens ściągać tam setki użytkowników co nie maja zielonego pojęcia jak optymalizować skrypty i ogólnie jak korzystać z współdzielonego hostingu. Bo jest to niewielka firma i prawdopodobnie będą upychać dalej na serwer coraz więcej kont. Czasami trzeba pomyśleć przed tym jak coś napisać.

Nic nie upychamy na jeden serwer...

Serwerów mamy w tej chwili powyżej 20 (własnych, mocnych maszyn), w samym grudniu wstawione zostały dwa nowe.

Obciążenie wszystkich serwerów jest przez nas stale monitorowane i wraz ze wzrostem liczby klientów, dokładane są kolejne serwery. Nic nie jest upychane tam, gdzie być nie powinno. Istniejemy już ponad 4 lata i obsługujemy blisko 10 tys stron WWW. Tego naprawdę nie można utrzymać na jednej maszynie.

O ile wiem około godziny 2-3 robią restarty maszyn więc strony zanikaja na chwile

Żaden z serwerów nie jest restartowany, nie bardzo wiem skąd taka informacja. W ogóle nie restartujemy serwerów. Jedyną sytuacją, kiedy serwer może zostać przez nas zrestartowany jest wymiana kernela bądź czegoś innego, co takiego restartu wymaga. Serwery działają bez przerwy przez 24 godziny na dobę. W nocy wykonują się za to automatycznie backupy wszystkich danych, ze wszystkich serwerów, na dwie wydzielone maszyny backupowe.

Z pewnością więcej od Ciebie, bo Ty pewnie pamiętasz tylko czasy hostingu w PL, a ja zaczynałem hen hen daleko, jak wszystko było w DE a stroną firmową była ciemna, skromna witryna ;)

Potwierdzam, tak było - dawno temu, ale było... Myślalem, że już nikt tej strony nie pamięta. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie polecam. Chyba, ze na zaplecze.

Czesto sa problemy z baza MySQL, ze cos tam nie trybi. Chociaz ostatnio sie nawet poprawilo

Najwiekszy zart to dla mnie sytuacja w ktorej przekroczysz limity - calkowita blokada konta. Nie da sie nawet wejsc do DirectAdmin zeby backup zrobic lub sprawdzic o co chodzi. W kazdym normalnym hostingu jest blokowane jedynie wyswietlanie strony, co jest wystarczajace, a tutaj jada po calosci. Swoja droga jest to tez niezgodne z prawem, bo nie ma sie dostepu do plikow i danych, co uniemozliwia zrobienie backupy i zmiane hostingu.

kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO. organisciak.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie polecam. Chyba, ze na zaplecze.

Czesto sa problemy z baza MySQL, ze cos tam nie trybi. Chociaz ostatnio sie nawet poprawilo

Rozumiem, że zostało to nas zgłoszone? Proszę w takim razie o informację tutaj lub na PW o numerach zgłoszeń bądź adresu email, na który było to zgłaszane wraz z datami - sprawdzę.

Najwiekszy zart to dla mnie sytuacja w ktorej przekroczysz limity - calkowita blokada konta. Nie da sie nawet wejsc do DirectAdmin zeby backup zrobic lub sprawdzic o co chodzi. W kazdym normalnym hostingu jest blokowane jedynie wyswietlanie strony, co jest wystarczajace, a tutaj jada po calosci. Swoja droga jest to tez niezgodne z prawem, bo nie ma sie dostepu do plikow i danych, co uniemozliwia zrobienie backupy i zmiane hostingu.

Chodzi tutaj oczywiście o przekroczenie limitów transferu i oczywiście, że usługa jest blokowana, aby użytkownik nadal tych limitów nie przekraczał.

Konto można jednak odblokować w takim wypadku dokupując dodatkowy transfer, przechodząc na wyższą usługę lub czekając na nowy miesiąc.

Co więcej - na życzenie sami udostępniamy dane z zablokowanego konta.

Transfer generują nie tylko strony WWW, ale też poczta, połączenia do FTP, itd, a stan wykorzystania transferu jest użytkownikom cały czas znany, więc ciężko mi zrozumieć takie, a nie inne oskarżenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kazdym innym hostingu, a mam ich wiele blokowane sa jedynie strony, a nie dostep do panelu.

Co jest jeszcze smieszniejsze to jak jest blokowana strona to sie dostaje mail z dopiskiem 'szczegoly pod podanym linkiem', a linku juz sie nie da otworzyc bo to link do panelu, ktory jest zablokowany. Totalna glupota.

kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO. organisciak.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kazdym innym hostingu, a mam ich wiele blokowane sa jedynie strony, a nie dostep do panelu.

Co jest jeszcze smieszniejsze to jak jest blokowana strona to sie dostaje mail z dopiskiem 'szczegoly pod podanym linkiem', a linku juz sie nie da otworzyc bo to link do panelu, ktory jest zablokowany. Totalna glupota.

W naszym przypadku przekroczenie limitu transferu skutkuje zawieszeniem konta, włącznie z panelem i tak samo jest to realizowane w większości znanych mi firm. Po zablokowaniu strony wyświetla się komunikat z naszym adresem email do kontaktu, a nie żadnym linkiem. Tutaj już chyba coś pomyliłeś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie pomylilem. Przy przekroczeniu trabnsferu wysylacie mail o blokadzie konta i jest napisane (teraz dokladnie kopiuj - wklej):

Uzytkownik xxxxxxx zostal zawieszony z powodu przekroczenia limitow

zostala wlasnie do Ciebie wyslana.

Kliknij w ten link aby ja odczytac:

https://xxxxxxx.unixstorm.org:2222/CMD_TICK...amp;type=ticket

I nie da sie odczytac wiadomosci, bo jest zablokowany panel. I zapewniam Cie, ze nie jest tak w wiekszosci firm hostingowych. Zwracalem Wam juz na to uwage rok temu i do tej pory nic nie zostalo z tym zrobione.

kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO. organisciak.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten link jest poprawny, ale można się do niego dostać wyłącznie przez panel. Natomiast w samej wiadomości jest podane dokładnie to samo, co w tickecie w panelu - konto zawieszone za przekroczony transfer. Aby uniknąć blokady konta, można przecież dokupić transfer przed jego wyczerpaniem.

Dla tysięcy klientów jest to zupełnie normalne i nikt z tego powodu nie robi takiego problemu.

Taka jest nasza polityka i tego zmieniać póki co nie zamierzamy.

Jeśli ktoś potrzebuje usługę bez automatycznej blokady to wymaga to podpisania z nami osobnej umowy i wtedy rozliczamy klienta za wykorzystany transfer w każdym miesiącu, bez jego blokowania. Przy standardowej usłudze takiej możliwości zwyczajnie nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tysięcy klientów jest to zupełnie normalne i nikt z tego powodu nie robi takiego problemu.

Taka jest nasza polityka i tego zmieniać póki co nie zamierzamy.

To naprawdę nie jest normalne i ja tą politykę , na Waszym miejscu, bym zmienił. Na tym forum jest wiele osób mających dziesiątki hostingów, vps-ów itd i po takiej blokadzie, której często niesposób upilnować Wasza blokada może być mocno wkurzająca, bo dostęp do panelu jest po prostu wtedy potrzebny.

 Szablony do zennopostera - ZenBLOG, ZenSocialBot, ZenOgłoszenia, Szeptacz, ZenFles, ZenReview, szablony do poczty i inne). Tylko profile VIP proszę zamawiać przez priv lub email

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwiekszy zart to dla mnie sytuacja w ktorej przekroczysz limity - calkowita blokada konta. Nie da sie nawet wejsc do DirectAdmin zeby backup zrobic lub sprawdzic o co chodzi. W kazdym normalnym hostingu jest blokowane jedynie wyswietlanie strony, co jest wystarczajace, a tutaj jada po calosci.

Dziwne, bo właśnie w większości jest blokada. Także u nas :D

Swoja droga jest to tez niezgodne z prawem, bo nie ma sie dostepu do plikow i danych, co uniemozliwia zrobienie backupy i zmiane hostingu.

I na pewno nie jest to niezgodne z prawem. Dostęp do plików na pewno masz (wystarczy skrobnąć mail do BOK) a nigdzie nie jest określone, że masz się do nich wbijać przez FTP :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@hekko - no wlasnie smiesznie, bo u Was w Jupe (mozliwe ze w Hekko nie) nie ma takiej blokady. Mialem przekroczony transfer i storny przestaly dzialac, ale DirectAdmin mi dzialal ;)

Problem jest w tym, ze jak ktos przekroczy transfer to jak ma wglad do DA to moze sobie zobaczyc co i jak i porozdzielac stronki na inne hostingi, a tak to jest loteria w ciemno.

Poza tym nie wiem czy support bylby zadowolony jakby sie okazalo, ze ma robic buckup poszczegolnych plikow i kilkudziesieciu baz danych, bo sobie tak zazyczyl klient.

kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO. organisciak.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carnagge, nie ma takiej możliwości, aby tak było. Możliwe, że pomyliłeś z przekroczonym CPU. Wtedy owszem, strony nie działają a DA tak.

Zazwyczaj wydaje się backup całościowy, bo przecież wszystkie pliki są użytkownika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności