Skocz do zawartości

Skąd data w opisie

bobolek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem raczej początkujący coś tam wiem ale nie za wiele.

Odrazu mówię ze szukałem, szukałem i nie zalałem :) może źle szukałem???

Trafiłem ostatnio na taki problem ze w opisie mojej strony a raczej na początku opisu wyświetlanego przez google

jest jakąś data, dodam tylko ze w meta title nie zapisałem żadnej daty i na pewno nie jest to data utworzenia czy modyfikacji tytułu.

Jeśli ktoś wie skąd to sie wzięło i jak się tego pozbyć to proszę o odpowiedz.

Jeśli strona jest np. w Wordpressie, to jest to data publikacji wpisu.

Moje skromne przemyślenia na temat pozycjonowania próbuję przedstawiać na blogu -> https://blog.karlosky.pl
Osoby zainteresowane współpracą w zakresie SEO zapraszam na stronę www.topmaker.pl oraz https://pozycjonowanie-bialystok.pl

@bobolek: to powodzenia w kombinowaniu. Jeden z moich klientów miał sklep w home. Stoczyłem dłuugą wojnę mailową z supportem aby dokonać kilku drobnych zmian po zrobieniu nowego layoutu i grafiki. Problem polega na tym, że nie masz dostępu do silnika sklepu, a jedynie do jego skórki i podstawowych plików. W moim przypadku sprawa skończyła się na tym, że postawiłem klientowi sklep na Presta Shop, bo z supportem home za diabła nie szło się dogadać. Masz do tego SSL-a? Jak tak, to współczuję...

Baza zdjęć z fotoradarów - Sprawdź szybko i za darmo, czy fotoradar Cię złapał.

no niestety z home jest dużo ograniczeń dla mnie głównym kryterium wyboru była prostota panelu

co do presty to jest w planach taka zmiana ale puki co

to mam za mało wiedzy żeby to samemu ruszyć i za mało wolnego funduszu żeby komuś zlecić poza tym abonament w home jest roczny więc jeszcze mi trochę czasu zostało.

jeśli to z artykułami sie potwierdzi a raczej jestem tego pewny to porostu usunę je ze sklepu i postawie na subdomenie

nie wiem czy jest to dobre rozwiązanie ale jedyne jaki mi na razie do głowy przyszło