Skocz do zawartości

Otwarty mini AdSense w każdym wpisie

Mclain

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Czy możliwe jest wykonanie takiego kroku, aby pod każdym dodanym przez ludzi wpisie z ich stroną, pojawiała się reklama AdWords?

Wpisów jest około 12000, zbierane kilka lat.

Obecnie baza waży około 70mb, ale to raczej mało ważne - prawda?

Który zatem plik trzeba edytować aby można było to dopisać?

Jak się uczysz angielskiego, ale się nauczyć nie możesz, to może mogę Ci jakoś pomóc? Taki oto angielski projekt.

Nie reklamy Adwords, a reklamy Adsense.

Edytuj plik templatki odpowiedzialny za wyświetlanie wpisu. ;]

Z tego co widzę (a widzę ten skrypt o dziwo pierwszy raz) to jest plik /otwarty_disp/szcz.php

Nie reklamy Adwords, a reklamy Adsense.

Edytuj plik templatki odpowiedzialny za wyświetlanie wpisu. ;]

Z tego co widzę (a widzę ten skrypt o dziwo pierwszy raz) to jest plik /otwarty_disp/szcz.php

Tak, tylko że ja nie jestem programistą :) Dopiero coś tam testuję, próbuję przerabiać gotowe - uczę się delikatnie.

Jak się uczysz angielskiego, ale się nauczyć nie możesz, to może mogę Ci jakoś pomóc? Taki oto angielski projekt.

Ja też nie jestem programistą, nigdy się nawet php nie uczyłem. Po prostu jak czytasz kod to widzisz co gdzie jest i metodą 'prób i błędów' próbujesz poprawnie zaimplementować kod. :D

• 3 tygodnie później...
Mclain, a z innej beczki, nie boisz się błyskawicznego bana w AdSense? Domyślam się, że wpisy w otwartym mini nie są zbyt wysokiej jakości i mogą nie przejść w AS. Więc może szkoda zachodu?

Wziąłem to pod uwagę i odpuściłem. Przypomniałem sobie, że w AdSense chodzi o jakość :/

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie