Skocz do zawartości

Gwałtowny spadek sklepu internetowego z rankingu google.pl


onyx s.c.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

prowadzę sklep internetowy www.onyx.wroclaw.pl, obecnie pozycjonowałem następujące słowa kluczowe :

Kaboszony - dotychczas pierwsze miejsce w rankingu

Kamienie jubilerskie- drugie lub trzecie miejsce w rankingu

Szlifiernia kamieni - od kilku lat pierwsze miejsce w rankingu

Kamienie naturalne- w okolicy pierwszej a drugiej strony w indeksach google.

Wszystkie te słowa z dnia na dzień zostały wyrzucone na bardzo odległe strony wyszukiwarki, nie mam pojęcia, co mogło by być przyczyną, podobna sytuacja miała miejsce miesiąc temu, ale po tygodniu wszystko powróciło na swoje miejsce. Z tego co dowiadywałem się na forach, itd. Taka sytuacja zdarza się losowo( ale czy to możliwe, żeby zdarzyła się 2 raz w ciągu miesiąca), lub ma na to wpływ przepełnienie słów kluczowych + milion innych czynników. Bardzo bym prosił o pomoc.

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje skromne przemyślenia na temat pozycjonowania próbuję przedstawiać na blogu -> https://blog.karlosky.pl
Osoby zainteresowane współpracą w zakresie SEO zapraszam na stronę www.topmaker.pl oraz https://pozycjonowanie-bialystok.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ustawiłeś ostatnio przekierowanie z adresu www.onyx.wroclaw.pl na onyx.wroclaw.pl ? Bo przekierowanie jest, a Google widzi 10 stron z "www" co może świadczyć o tym, że jest w trakcie przeindeksowywania adresów, i to może być przyczyna zawirowań (jeśli to jest przyczyna to jest to chwilowe, i jak już wywali z indeksu wszystkie adresy z "www" to sytuacja powinna wrócić do normy).

2. Masz skopiowane teksty na stronie; możliwe że jest to przyczyna filtra (obniżenie pozycji w wynikach)

3. Bez jaj, z tym to trochę przesadziłeś:

<meta name="keywords" content="- Szlifiernia kamieni

- Jubilerstwo

- Jubiler

- Półprodukty kamieni jubilerskich

- Kaboszony

- Kamienie w sznurach

- Kamienie szlachetne , półszlachetne

- Kamienie jubilerskie hurt

- Produkcja

- Agat,niebieski,Botswana,Ognisty,czerwony,crack

-Kamienie z otworami

Agat

Akwamaryn

Amazonit

Ametyst

Apatyt

Awenturyn

Azuryt

Bronzyt

Chalcedon

Chiastolit

Cytryn

Drewno skamieniałe

Fimo

Fluoryt

Granat

Hematyt

Jadeit

Jaspis

Kamień z Brazylii

Kamień księżycowy

Kalcyt

Karneol

Koral sea bamboo

Koralowiec

Kryształ górski

Krzemień pasiasty

Kwarc dymny

Kwarc różowy

Kwarc z rutylem

Kwarc szary

Labradoryt

Lepidolit

Lapis lazuli

Lawa wulkaniczna

Mixy różnych kamieni

Mokait

Muszle

Nefryt

Onyks

Opalit

Orle oko

Pietersite

Perla

Prehnit

Przekładki Swarovskiego

Ryolit

Sugilit

Szkło topazowe

Szmaragd

Turmalin

Turkus rekonstruowany

Tygrysie oko

Zoizyt z rubinem

Ceramika

Kamienie jubilerskie" />

Tutaj się daje 3-5 słów kluczowych, a nie całą książke telefoniczną. Kolejna rzecz, która mogła wpłynąć na filtr

4. Temat, który podesłał Karlosky

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Bez jaj, z tym to trochę przesadziłeś:

<meta name="keywords" content="- Szlifiernia kamieni.......

Według oficjalnych wypowiedzi Google ten tag - keywords podobnie jak i description nie ma znaczenia dla Google i nie wpływa od dawana na wyniki wyszukiwania, dziwne by było gdyby Google karało teraz za słowa kluczowe, które nie są przeznaczone dla niego. Aczkolwiek nie jest to niemożliwe...

bo oni już zapomnieli, że na stronie może być coś zamieszczone nie dla Google...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to description nie ma znaczenia dla Google? Ma znaczenie i to duże, choćby po to aby atrakcyjnie dana stronę opisać. Dodatkowo w wynikach wyszukiwania dana fraza, jeżeli znajduje się w description, jest pogrubiana. Na samo pozycjonowanie może nie mieć faktycznie wielkiego wpływu, ale WARTO ją stosować.

seowyszbanner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Bez jaj, z tym to trochę przesadziłeś:
CIACH

Tutaj się daje 3-5 słów kluczowych, a nie całą książke telefoniczną. Kolejna rzecz, która mogła wpłynąć na filtr

Tutaj się nic nie daje bo to nie istotne :D

Jakub Jaworowicz

Zobacz mój Blog o WordPress i Marketingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://groups.google.com/a/googleproductfo...LA/0zskrF9JL90J

Kilka rzeczy naprawiłeś, ale sklep nadal nie jest zoptymalizowany.

- Upychanie słów w tytułach i meta,

- Brak opisowych tytułów i meta

- Wiele kategorii i podkategorii nie zawiera żadnych produktów

- Indeksowanie podstron wydruku

- Opisy minerałów pojechane z Wikipedii

- Indeksowanie dziesiątek wersji sortowań tworzy masę podobnych do siebie podstron kategorii

To wszystko skutecznie zaniża ocenę poszczególnych dokumentów i całej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

dziękuje za pomoc. Jestem w trakcie pozbywania się nadmiaru słów kluczowych oraz opisów skopiowanych z google.pl. 80% produktów produktów i kategorii ma opis napisanych przeze mnie, pousuwałem też puste strony oraz zastąpiłem domenę regionalną wroclaw.pl domeną .pl. Strona odzyskała miejsce w top 10 na następujących słowach kluczowych:

- kamienie jubilerskie

- kaboszony

- szlifiernia kamieni

- kamienie do oprawy

- kamienie do sutaszu

- kamienie naturalne

Niestety dziś znowu diametralnie pozycjonowanie spadło, ale tylko na 2 słowach kluczowych (kaboszony i kamienie jubilerskie). Bardzo proszę o jakąś pomoc, ew. wiadomość co mogło spowodować taką sytuację ( to już 3 razy w ciągu 2 miesięcy). Możliwe jest, żeby konkurencja postąpiła nieetycznie i jakoś pomogła w spadku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dziękuje za pomoc. Jestem w trakcie pozbywania się nadmiaru słów kluczowych oraz opisów skopiowanych z google.pl. 80% produktów produktów i kategorii ma opis napisanych przeze mnie, pousuwałem też puste strony oraz zastąpiłem domenę regionalną wroclaw.pl domeną .pl. Strona odzyskała miejsce w top 10 na następujących słowach kluczowych:

Rozumiem, że nową domenę i przekierowanie odnotowałeś w panelu Google dla Webmasterów?

Jakub Jaworowicz

Zobacz mój Blog o WordPress i Marketingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności