Skocz do zawartości

Jak ustawić konwersję na cel?


Adrian M

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pytanie odnośnie ustawienia celu na kampanię. Kampania realizowana jest poprzez mailing i chciałbym śledzić cele konwersji. W mailu zaszyte są linki wygenerowane przez Narzędzie Google do budowy adresów url.

Realizacją celu w tym wypadku będzie strona /rejestracja_ok.html (dopasowanie ścisłe - jest to formularz z potwierdzeniem udanej rejestacji) ustawiłem następujace ścieżki :

1. (krok wymagany): /?utm_source=o2&utm_medium=baner&utm_campaign=kampania (jest to link wygenerowany przez narzędzie adresów url Google)

2. /rejestracja.html (formularz rejestracji)

Czy jest to dobrze skonfigurowane?

Zrobiłem drugą kampanię praktycznie inną tylko z innym linkiem (również wygenerowanym - tylko dla kampanii banerowej) , niestety zlicza to samo a ogólny rozrachunek celów różni się z tym który jest rzeczywiście.

Cel 6: spolecznosci_zapisy 17

Cel 8: o2_cpc_zapisy 17

Co może być nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności