Skocz do zawartości

hosting pod zaplecze

mlody29

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Na wstępie powiem, że jestem dość początkującym "seo działaczem". Chciałbym zbudować własne zaplecze np na blogach wordpress.

Znalazłem hosting: https://www.group5.pl/?go=hosting-seo-hosting bez ograniczenia HDD i transferu, ale z ograniczeniem uzycia procka serwera.

oferuje 55 różnych adresów IP z różnych bloków klasy C. (to bardzo ważne)

Mam 2 pytania, bo nie dostałem satysfakcjonującej odpowiedzi od tej firmy.

1)

Czy ten serw pociagnie 55 blogów z wordpresem przy niedużym przeciążeniu?

2)

Jakie doradzilibyście domeny do tego? Czy domeny dane przez hostingodawcę przy różnych IP też są do kitu?

Być może odpowiedzi dla Was są oczywiste prosze o wyrozumiałość :)

prawda jest taka że może utrzymać 200 wp, a może nie utrzymać jednego wp, kwestia wtyczek, optymalizacji.

czy to konto pociągnie 55 wp aby starczyło procka, nikt nie odpowie, chyba że jasnowidz :)

każda domena dobra, to jak z psami, jak "wytresujesz" tak jest :) albo dobra albo niedobra

Najlepszy

Tani hosting na Twoją www.

Bierz co potrzebujesz Hosting skrojony na miarę.

Ponad 500 adresów IP do wyboru do koloru ;) konta www od 19zł. brutto rocznie

Mam 2 pytania, bo nie dostałem satysfakcjonującej odpowiedzi od tej firmy.

1)

Czy ten serw pociagnie 55 blogów z wordpresem przy niedużym przeciążeniu?

2)

Jakie doradzilibyście domeny do tego? Czy domeny dane przez hostingodawcę przy różnych IP też są do kitu?

Być może odpowiedzi dla Was są oczywiste prosze o wyrozumiałość :)

1. powinien dac rade.

2. różne, żeby je zróżnicować, np: 10 .pl, 15 .eu itd :)

postaw prywatne (bez możliwości rejestrowania innych użytkowników) wp na sqlite - na pewno pociągnie

dla Twoich okien najlepsze markizy - dla wszystkich adwokat - lub książka telefoniczna - oferty różnego typu, taniej nie będzie

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.