Skocz do zawartości

Nowy algorytm Google karze witryny wypchane reklamami.


tomek_25

Rekomendowane odpowiedzi

Już wiem dlaczego MFA mi nie chciały wchodzić nawet w top100 :-).

Ja wstawiam reklamy jak strona osiągnie minimum TOP20, wcześniej nie ma większego sensu.

Na swoich stronach mam 3 duże jednostki reklamowe i 3 jednostki linków czyli maksymalną ilość dozwoloną przez Google i żadnych spadków nie odnotowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie przysyłają co jakiś czas wiadomość, że mam za mało reklam na stronie mogę dodać jeszcze 3 jednostkę, a tak tracę potencjalne korzyści. Gdzieś już o tym czytałem i ten pomysł prezentowany przez Matta przedstawiający upychanie reklam na stronie pokrywał się mniej więcej z zalecanym rozmieszczeniem reklam na stronie przez adsense - ten obrazek z obszarami lepiej i mniej widocznymi.

Coraz bardziej wymyślają cuda, ciekawe kiedy google.com dostanie bana za brak treści ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie nie wykorzystuje maksymalnej ilości reklam na strone, ponieważ niektóre miejsca zarabiają bardzo niewiele a jakość strony traci na tym dość poważnie i faktycznie rozsyłają wiadomość o tym, że warto dodać nowe jednostki reklam na strony. Teraz pytanie jak będzie wyglądał przelicznik ilość znaków ewentualnie słów na stronie do jednej reklamy. Spadek mam tylko przy jednym słowie kluczowym, ale to chyba wina walczącej konkurencji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności