Skocz do zawartości

[UWAGA] Włamania na skrzynki pocztowe


SeoFrog

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przedstawie dzisiaj swoją sytuację, próbując zalogować się na swoja skrzynkę pocztową (tlen) otrzymałem informację 'Konto zostało zablokowane przez administratora'. Oczywiście zadzwoniłem na infolinie O2, otrzymałem odpowiedź że konto zostało zablokowane z powodu znalezienia mojego loginu z hasłem jak i z 10tyś innych użytkowników na stronie pastebin.ru.

Zhakowane konta możecie zobaczyć na: https://pastebin.ru/p9vAFu0Y, jeżeli ktoś znajdzie swój email, niech zmieni swoje hasła na innych portalach/ stronach.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż mi jakieś moja droga bo nie widzę :D .

T.

może to: "1111111111" tych jedynek jest tak dużo że gdybym ja miał wpisywać to hasło to na 100% bym się pomylił :-)

"Ale kochany! Nie ma żadne "tylko"! Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!"
1% dla Antka

Ania M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konrad21061991@tlen.pl:zaq12wsx

nie uważasz, że trudne? :D

A nie jest? Szpecjaliści, którzy wdrażli kiedyś w firmie CDN'a Comarcha ustawili takie hasło administratora na serwer główny. Troche się wkur*ili jak im ustawiłem na coś w tym stylu: @#DQEF$%Ywer3$

Poprawiali mi humor każdego ranka jak z kartką papieru zaczynali pracę na serwerze :)

- Reklama -

Podatki we Wrocławiu: biuro podatkowe wrocław

Miejscówa do parkowania przy Okęciu: parking okęcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pio też proponuje sobie zmienić hasełka przez tych którzy mają łatwiutkie, nie jest trudno napisać taki programik co będzie próbował się logować do użytkowników standardowymi hasłami typu 123456 qwerty, 12345 tutaj przykład takiego programiku

Sprzedam komplet 25 programów do pozycjonowania za 69zł - szczegóły na stronie spambot.pl SEO -
wystawiam fv vat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach