Skocz do zawartości

Zmiana licznika zalezna od headerow

Mariusz Dalewski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zacząłem pozycjonować moje strony www, a co się z tym wiąże, doglądać wyników w google. Jako, że jestem programista to napisałem sobie program, który sprawdza mi ilość zaindeksowanych stron w google (jeden konkretny DC po IP) dla searcha (bez żadnych dodatkowych parametrów językowych) i w pewnym momencie zauważyłem pewnie rozbieżności.

Okazuje się że google podaje różna ilość zaindeksowanych stron dla parametru q=site:forum.battlefield.pl w zależności od nagłówka 'Accept-Language: pl'.

1. Szukanie q=site:forum.battlefield.pl, ustawione na 'cały Internet': 9,610 stron

2. Szukanie q=site:forum.battlefield.pl, ustawione na 'cały Internet' ale wykonane telnetem bez nagłówka Accept-Language: 9,860

Idąc za tropem że może google samo ustawiło język na polski widząc Akcept-Language: pl sprawdziłem z FireFoxa i wyszło:

3. Szukanie q=site:forum.battlefield.pl, język w google ustawiony na Polski: 9,360

Uprzedzając pytania i sugestie:

- korzystałem z tego samego DC wchodząc po IP i bez żadnych Proxy

Czy miał ktoś doświadczenie z taką sytuacja ? A może znana jest zasada traktowania nagłówków Akcept-Language przez google.

Dla chcących sprawdzić ww. liczby podaje nagłówki którymi wykonałem test nr 2. Pozostałe testy wykonane były z FF.

GET /search?q=site%3Aforum.battlefield.pl HTTP/1.1
Accept: */*
Accept-Encoding: deflate
User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322)
Host: 72.14.207.99
Connection: Keep-Alive

Mariusz Dalewski

MD Software

Programowanie systemów CMS

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie