Skocz do zawartości

Porównywarki wypadły?


Dark

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 661
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
moim zdaniem powodem wycięcia wyszukiwarek jest Google Product Search

wg. mnie takie myślenie jest:

1) Polską skłonnością do węszenia wszędzie spisku

2) absurdalne

Przecież gdyby Google chciało mieć większą konwersje to na frazach produktowych np. "ZyxeL NSA210" mogłoby dać swój box zaraz pod reklmami sponsorowanymi, albo o zgrozo nad nimi - konwersja była by na tyle duża że robie takiej afery w mogło by skończyć się na początku rozgłosem (no może fakt, że wiele osób znjdzie ten domysł w artykule na gazeta.pl wpisze Google Product Serch w Google poczyta i powie WOW super usługa lepsza od ceneo tylko czekać, ci bardziej podatni na manipulacje opublikują post na blogu jak to się nie mogą doczekać ktoś to przeczyta i być może powieli schemat, a strona produktu Google będzie zdobywać naturalne linki ;)) ale w ostatecznym rozrachunku nic więcej nic im by to nie dało bo i tak te porównywarki będą istnieć chyba że Google je całkowicie zbanuje :P

Dla mnie to uczciwy i rzetelny filtr za naginanie zasad, dużych kara też powinna dotykać - oni też popełniają przestępstwa

Ale co mają wspólnego ludzie którzy

1) chcą znaleźć Ceneo w celu porównania cen

z

2) Osobami, które ogólnie szukają info o produkcie?

nic, ja tylko zaznaczyłem, że dla wielu ludzi ceneo jest wartościową stroną, której poszukują i na którą chcą trafić. Nic więcej

no to niech te strony wyświetlają się po wpisaniu "ceneo",. "cena" bądź inne a nie zaraz po wpisaniu nazwy produktu, ja naprawdę wolałbym na haśle "ZyxeL NSA210" opinie i fora, a nie 40 pozycji porównywarek

A może jakaś alternatywa dla Googla? W jedności siła! Bracia i Siostry?

Blekko ?

Wpisujesz turystyka /blog

wyświetlają się blogi, ogólnie po / wpisujesz tag i ci pokazuje tylko z tym tagiem związane dobre. Super do wyszukiwania inspiracji na artykuły :P (po przetłumaczeniu rzetelnie na PL super materiał na bloga... a i nie trzeba podawać źródła i tak nikt się nie skapnie

)

Jakub Jaworowicz

Zobacz mój Blog o WordPress i Marketingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to uczciwy i rzetelny filtr za naginanie zasad, dużych kara też powinna dotykać - oni też popełniają przestępstwa

Uwierzę jak zobaczę informacje o tym, że FBI zamyka Google tak jak zamknęło megaupload albo ściga jakichś studentów z UK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to uczciwy i rzetelny filtr za naginanie zasad, dużych kara też powinna dotykać - oni też popełniają przestępstwa

Uwierzę jak zobaczę informacje o tym, że FBI zamyka Google tak jak zamknęło megaupload albo ściga jakichś studentów z UK.

FBI zamknęło też FileSonic i kilka innych bo nie uwierzę, że sami z siebie zamknęli ten serwis a FBI nie chciało rozgłosu znów

Jakub Jaworowicz

Zobacz mój Blog o WordPress i Marketingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem powodem wycięcia wyszukiwarek jest Google Product Search

wg. mnie takie myślenie jest:

1) Polską skłonnością do węszenia wszędzie spisku

2) absurdalne

Przecież gdyby Google chciało mieć większą konwersje to na frazach produktowych np. "ZyxeL NSA210" mogłoby dać swój box zaraz pod reklmami sponsorowanymi, albo o zgrozo nad nimi - konwersja była by na tyle duża że robie takiej afery w mogło by skończyć się na początku rozgłosem (no może fakt, że wiele osób znjdzie ten domysł w artykule na gazeta.pl wpisze Google Product Serch w Google poczyta i powie WOW super usługa lepsza od ceneo tylko czekać, ci bardziej podatni na manipulacje opublikują post na blogu jak to się nie mogą doczekać ktoś to przeczyta i być może powieli schemat, a strona produktu Google będzie zdobywać naturalne linki :P) ale w ostatecznym rozrachunku nic więcej nic im by to nie dało bo i tak te porównywarki będą istnieć chyba że Google je całkowicie zbanuje :P

Dla mnie to uczciwy i rzetelny filtr za naginanie zasad, dużych kara też powinna dotykać - oni też popełniają przestępstwa

tak właśnie działają monopoliści.

np Ceneo nie kupuje punktów w SWL, a też wycieli.

Starsznie naiwny jesteś;)

potrzebujesz pieniędzy? najlepsze rozwiązanie to kalkulator kredytowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo cytujesz ;)

tak właśnie działają monopoliści.

np Ceneo nie kupuje punktów w SWL, a też wycieli.

Starsznie naiwny jesteś:P

Nie jestem naiwny, kilka(dziesiąt) postów wyżej było udowodnione, że Ceneo z SWL korzysta :P

Przytoczę ponownie przykład: https://www.etk-fashion.com/bielizna-livia-corsetti-c-35.html

a resztę masz tutaj: https://www.majesticseo.com/reports/site-ex...FPerfumy_i_wody

Jakub Jaworowicz

Zobacz mój Blog o WordPress i Marketingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisząc trochę górnolotnie, to moim zdaniem zaczyna się krystalizować coś w rodzaju neofeudalizmu który przyspiesza wraz z rozwojem technologii. Historia lubi zataczać koła. W tym konkretnym przypadku to google jest księciem i decyduje kto w jego księstwie szlachta a kto plebs. Król natomiast z księciem dobrze żyje, bo księciunio potrafi wiele powiedzieć o poddanych w kraju i zamorskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Historia lubi zataczać koła.

Dokładnie, ale matematycznie udowodniono, że co 40 lat zatacza... a czy to 2010 (w kwietniu) nie byłą 40 rocznica Katynia ;) i znów "wyższa warstwa społeczna" zniknęła z powierzchni ziemi :P

P.S.

Dobra idę na spotkanie z klientem ciężko się z Wami rozstać na kilka chwil ale kiedyś trzeba :P normę 7% na dzień zrobiłeem <hahaha>

Jakub Jaworowicz

Zobacz mój Blog o WordPress i Marketingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

..kilka miesięcy temu miałem okazję optymalizować dwie z porównywarek cen, które utrzymały się wysoooko (TOP10) na frazy, na które Ceneo, Skąpiec czy Nokaut straciło pozycję,

oczywiście w przygotowaniu do zlecenia, nie chciałem korzystać tylko z doświadczenia, więc dokładnie przeanalizowałem te serwisy, także półautomatycznie, estymując prawdopodobieństwo filtrów itd.,

po analizie powstały niejasności: dlaczego te serwisy utrzymują się tak wysoko, mimo że mają tak wysokie wskaźniki prawdopodobieństwa filtrów?

uważałem że odpowiedzią jest wysoki TR serwisu i linków przychodzących (opierając argumentację TR-em w telegraficznym skrócie ;-) ale teraz już wiem:

- wystarczy że Panda zamieniła kolejność wag w czynnikach i jasne stało się że brand'y, silne linki itd. już się nie liczą jak wprowadzasz za dużo "double content"

- spoglądając na temat obiektywnie, bez spisków itp. porównywarki te ze względu na kopiowane treści, ukrywanie, czarowanie z przekierowaniami itd.

- nie wybroniły się, nawet mimo takich zabiegów jak poradniki, opinie użytkowników itp.

- poza tym duża korelacja linków z SWL'i z mocnym przesyceniem keywordsów na listach porównywarek i tak dały im dużo czasu na zastanowienie, ale jak ktoś spoczywa na laurach i przyśpi... to tak się kończy ;-)

...pomijając teorie spiskowe: politykę google, porównywarki te przez złą optymalizacja, przesycenie, brak analiz a w szczególności za spam w wynikach ..prosiły się o kary.

tam zlecam marketing internetowy i pozycjonowanie stron: bizzit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra (bo mi sie już nie chce więcej brandzlować w temacie) kilka faktów historyczno/histerycznych w duzym uproszczeniu.

1. powstaje google z rewolucyjnym algorytmem (nie do rozkminienia)

2. na frazę "kretyn" pokazuje się ŚP Lepper

3. pozycjonowanie okazuje się popłatną usługą (wprowadzony adwords z boku) - (proporcje cenowe SEO do AdWords 1 do 10)

4. na rynku seo coraz większa konkurencja- cztaj większe koszty (powstają pierwsze SWLe) - (proporcje cenowe SEO do AdWords 2 do 10)

5. adwords ląduje ponad wynikami naturalnymi, konkurencja w SEO coraz wieksza, ilość SWLi i innych narzędzi, pojawia się GSQT i wytyczne dla łebmajstrów - (proporcje cenowe SEO do AdWords 1 do 10)

6. tło ramki reklamowej blednie do granic widzialności ponad wynikami naturalnymi , coraz większa moc SWLi - (proporcje cenowe SEO do AdWords 2 do 10)

7. pojawiają się mapki, dolne reklamy, na zachodzie próby z 10 linkami sponsorowanymi ponad wynikami naturalnymi - (proporcje cenowe SEO do AdWords 3 do 10),

8. rozpoczyna się ręczna moderacja wyników , doskonalenie algo w celu filtrowania, rozpoczyna się akcja "uświadamiająca" tych co nie potrafia zadać właściwego pytania wyszukiwarce , że SEO jest be - (proporcje cenowe SEO do AdWords 3 do 10)

9. rozpoczyna się rozdawnictwo kuponów, wzrastają ceny CPC, rozpoczynają się pokazowe akcje filtrowania witryny .... (proporcje cenowe SEO do AdWords 3 do 10)

Teraz pytanie - jaki będzie stosunek ceny pozyskania jednego użytkownika z serpów przy zachowaniu całkowitej zgodności SEO z wytycznymi Google w porównaniu do ceny pojedyńczego kliknięcia w link sponsorowany ??

Ja ostatnio podliczyłem i wyszło mi, że jeden z klientów musiałby zapłacić w AdWords 15 tysięcy złotych aby mieć odwiedzalność jaka ma z SEO za 1800 .....

Teraz już niektórzy wiedzą o co tak naprawdę chodzi ??

PS

Debilne uzasadnienia w stylu , że szukam informacji o towarze a trafiam gdzieś indziej czy informacja mnie nie satysfakcjonuje... Możecie sobie darować z dwóch powodów:

1. jakie pytanie taka odpowiedź (jak nie wiesz sam czego szukasz to miej pretensje do siebie)

2. nie spotkałem się ani razu aby pozycjonowano witrynę (klienta) niezgodnie z jej treścią, nawet kiepskie firmy SEO tego nie robią (kilka lat czekam na jeden jedyny przykład)

Wszystko w temacie ;)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności