Skocz do zawartości

Zagadka! moja strona pojawia się na top 1 na frazę, której nie pozycjonowałem:)

DiD-IT.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o analizę, bo mi już pary w głowie nie starcza.

Pozycjonuję w wynikach naturalnych stronę https://pomoc-drogowa-poznan.info/

NIGDY nie używałem frazy "mechanik poznań",

a tutaj niespodzianka po wpisaniu mechanik poznań w rozsławione pole input google, moja strona znajduje się na pierwszej pozycji.

Proszę Was drodzy forumowicze o analizę tej sytuacji, bo może przez przypadek odkryłem klucz na top 1 wyników map ;)

Jestem programistą od 12 lat moja głowa tworzy różne UML'e , hehe. Tego nie rozumiem.

po prostu jesteś wpisany tutaj w kategorii , dodatkowo lokalizacja centrum https://maps.google.pl/maps/place?hl=pl&amp...ved=0CEQQrwswAA

PS

nie pokazujesz się w wynikach naturalnych wyszukiwań tylko w wyrzucanych w top mapkach google które wykorzystuje swój monopol do promowania swoich usług ...

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

po prostu jesteś wpisany tutaj w kategorii , dodatkowo lokalizacja centrum https://maps.google.pl/maps/place?hl=pl&amp...ved=0CEQQrwswAA

PS

nie pokazujesz się w wynikach naturalnych wyszukiwań tylko w wyrzucanych w top mapkach google które wykorzystuje swój monopol do promowania swoich usług ...

Czyli przypadek ? Trafiłem na niską konkurencję dla tej frazy? Dalej nie rozumiem, ponieważ nie mając w treści nic co zawiera "mechanik poznań" zajmuje pierwszą pozycję w wynikach map, dlaczego? skoro moje wszystkie znane pozycjonowaniu wsółczynniki dla mechanik poznań na mojej stronie są równe zero :)

Czemu przed moją stroną nie jest chociażby https://www.maxi-cars.pl/ , u nich pojawia się przynajmniej "mechanika" ;) z nasyceniem ok. 2%.

Na dodatek też jest w kategorii "Mechanik samochodowy".