Skocz do zawartości

Co robić by w krótkim czasie podnieś wysoko PR


Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, wiem. Dzisiaj PR zaczyna być przeżytkiem - to wersja dosyć popularna. Teraz liczy się TR. przecież to są dwie różne rzeczy. Skoro jednak czynnikiem generującym atrakcyjność domeny jest na niej ruch, to proszę określić jakie czynniki czy działania by strona stala się atrakcyjna dla reklamodawców.

Nadmienię że mój portal ma obecnie PR 3, docelowo chcialbym w tym roku osiagnac PR 5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prosto - musisz miec linki ze stron z wysokim PR. Nawet nie trzeba tak duzo zeby miec to PR5. W krotkim czasie to najprosciej kupic kilka linkow ze stron z PR5 i PR6, co najmniej na 3 - 6 miesiecy i dostaniesz PR 5 po updacie.

kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO. organisciak.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wersja dosyć popularna.

nie popularna tylko prawdziwa a na dodatek nie mająca nic wspólnego z

Skoro jednak czynnikiem generującym atrakcyjność domeny jest na niej ruch

na dodatek

Nadmienię że mój portal ma obecnie PR 3, docelowo chcialbym w tym roku osiagnac PR 5.

musisz, się zdecydować czy chcesz ponieść PR czy zwiększyć ruch, przykładowo na jednym z blogów przy PR 5 był ruch w granicach 1K/miesiąc teraz blog ma PR3 a ruch 10K/miesiąc

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PageRank do niczego według mnie nie służy. Jest wyznacznikiem popularności strony, ale w żaden sposób nie przyczynia się do tego, że strona jest bardziej oblegana. W google mnóstwo przykładów, że strona z mniejszym PR jest wyżej w wyszukiwarce.

Na pewno PR liczy się właściwie tylko przy sprzedaży linków. PR można zwiększyć z jeden sposób: zdobyć więcej wartościowych linków ze stron, które mają większy PageRank niż strona, do której linki kierują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jednak czynnikiem generującym atrakcyjność domeny jest na niej ruch, to proszę określić jakie czynniki czy działania by strona stala się atrakcyjna dla reklamodawców.

Odpowiedź będzie zaskakująca...Ruch?

musisz, się zdecydować czy chcesz ponieść PR czy zwiększyć ruch, przykładowo na jednym z blogów przy PR 5 był ruch w granicach 1K/miesiąc teraz blog ma PR3 a ruch 10K/miesiąc

A co ma piernik do wiatraka? Równie dobrze portal "a" może mieć PR5 i 10K ruchu, a portal "b" PR3 i 1k ruchu. Nie można podnieść PR i jednocześnie zwiększyć ruchu? Zresztą - zwiększenie ruchu w wielu przypadkach przełożyć się może na podwyższenie wskaźnika PR, gdyż większa popularność zwiększa ilość naturalnych linków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma piernik do wiatraka? Równie dobrze portal "a" może mieć PR5 i 10K ruchu, a portal "b" PR3 i 1k ruchu. Nie można podnieść PR i jednocześnie zwiększyć ruchu? Zresztą - zwiększenie ruchu w wielu przypadkach przełożyć się może na podwyższenie wskaźnika PR, gdyż większa popularność zwiększa ilość naturalnych linków.

Ano to ma , że w większości za zwiększeniem ruchu nie idzie zwiększenie PR, no i to że zwiększenie PR nie gwarantuje zwiekszenia ruchu . Inaczej się działa chcąc zwiększyć PR a inaczej chcąc zwiększyć ruch i podwyższyć pozycje ..

Z praktyki - w ponad 90% pozycjonowanych serwisach PR nie wzrósł a nawet spadał w trakcie wprowadzania na wyższe pozycje.

Tyle informacji od piernika a to czy wiatrak zrozumie to już nie moja sprawa :P

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się, ale moim zdaniem

- link na stronie z wysokim PR to reklama (i może, choć nie musi, przełożyć się na zwiększenie liczby UU),

- dobry PR strony, z której linkujemy, oznacza, że sama jest "rozreklamowana".

Jeśli nie zależy nam na frazie w SERP-ach, to "ciekawy" link może zwiększyć "odwiedzalność", a przy okazji podnieść PR linkowanej strony.

Oczywiście według G. powinien posiadać atrybut "nofollow", żeby "nie przenosić mocy", ale G. nam nie płaci, a na SERP-ach nam tu nie zależy :P

Skoro jednak czynnikiem generującym atrakcyjność domeny jest na niej ruch, to proszę określić jakie czynniki czy działania by strona stala się atrakcyjna dla reklamodawców.

Dla reklamodawców liczy się CPC, CPM, CPL, CPA... A to zależy od:

- wartości strony dla użytkownika,

- jej "marki",

- liczby użytkowników (!),

- tematyki.

Co do reszty - zgadzam się z przedmówcami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności