Skocz do zawartości

Domena pod katalog i precel ?

mianle

Rekomendowane odpowiedzi

zastanawiam się czy postawić 10 katalogów z domenami z przejecia np: pr3

czy lepiej 30 katalogów na czystych domenach ?

boje sie że wydam kase na domeny z PR a google mi go "wyczyści" :D

pozdrawiam

ps: bardziej chodzi mi o rodzaj inwestyczji na przyszłosc :) nie planuje żadnych swl-i i 20 linków na głównej stronie

PR3 działa jak lep na pozycjonerów, przy darmowym katalogu, będziesz miał tysiące chętnych, przy odrobinie farta może utrzymasz PR i łatwiej będzie wprowadzić odpłatność, a awansować z PR0, na PR3 przy katalogu to spora sztuka i wymaga dużo pracy.

Wszystko zależy od podejścia. Osobiście wolę budować sobie katalogi zupełnie od zera. Osiągnięcie i utrzymanie przez katalog PR3 wcale nie jest takie trudne, choć wymaga systematycznej pracy. :D

VEX Media - w przygotowaniu.

Mój płatny katalog SEO - w przygotowaniu.

Online-24.pl - w przygotowaniu.

Nie mam doświadczenia ale 25.01 założyłem pierwszy swój katalog, ma teraz PR2, jest w top 6-7 na "informator medyczny". A intensywnie go nie linkowałem. kilka średnio ważnych linków i kilkadziesiąt z katalogów. Nie wiem czy to mit, ale jak wpisałem do katalogu strony z gov.pl wyraźnie podskoczył w pozycjach ( może to wpływ stale indeksowanych linków do katalogu). Nie umiem sprawdzić wiarygodnie historii domeny ale jezeli jest możliwość załozenia domeny na adresie już podlinkowanym to wydaje mi się korzystnie. Od wczoraj wszystkie moje strony założone w ciągu ostatnich 2 miesięcy mają PR 2-3. Ale wszyskie są dla ludzi. Żadna nie powstała z automatu, wszystkie teksty na poziomie, unikalne.

Jeżeli myślisz o załozeniu 30 katalogów, to musisz mieć spore zaplecze aby to linkować, by były wartościowe. Wg mnie lepiej zrobić 10 a porządnie.

https://leczyc.pl - Oferta stacjonarnego leczenia alkoholizmu Warszawa
psychiatra Warszawa - https://psychiatra-gabinet.pl