Skocz do zawartości

Prośba o audyt strony

Rekomendowane odpowiedzi

Będę bardzo zobowiązany za każdą uwagę dotyczącą poprawności kodu mojej strony

www.fotoprimo.pl

na ile jest ona przyjazna wyszukiwarkom

stronę budowałem samodzielnie i mam świadomość niedoskonałości - jestem amatorem - samoukiem

bardzo dziękuję

• 2 tygodnie później...

Niepotrzebne korzystanie z tabel w celu tworzneia układu. Od tego jest CSS.

Brak alt w obrazkach.

Brak nagłówków.

Brak zróżnicowanych title i meta.

To tak na szybko. Ogólnie przydałoby się cały szablon od nowa złożyć, bez tabel i z nagłówkami przede wszystkim.

strony www gdynia - profesjonalne strony www, sklepy internetowe, identyfikacja wizualna

Blog webmastera - mój blog o Internecie, projektowaniu stron, gadżetach itp.

Blog i portfolio grafika - tutoriale, inspiracje itp.

• 2 tygodnie później...

próbuję rozszyfrować i wprowadzić zmiany, jestem na etapie podpowiedzi forumowicza Jehowy:

"Brak przekierowania: - bez www na www - z /index.html na bez index.html", dla mnie wielka zagadka, poproszę o więcej wskazówek, dzięki wielkie!

Podaj dane do wystawienia FVAT za audyt serwisu :)

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Witam,

sprawdź stronkę za pomocą:

https://validator.w3.org/

na tą chwilę - za dużo błędów w składni

musisz nad tym popracować.

Wizualnie - całkiem fajnie :)

Pozdrawiam

Ogłoszenia Szczecin - lokalny serwis bezpłatnych ogłoszeń Szczecina i okolic

Śruby - techniki zamocowań - sklep internetowy

Turtle bardzio dziękuję

Mion - w stopce mam link do strony i dane do wystawienia faktury, jak potrzebujesz kasy jeszcze mogę podrzucić Tobie jakąś darowiznę,

kilku osobom z tego forum dałem już zarobić, więc nie czuję sie pasożytem skąpcem, darmozjadem...

wielki szacunek dla Wszystkich Forumowiczów, którzy pomagają za free