Skocz do zawartości

Czy można rzeczywiście nazwać to dochodem pasywnym?

przemkoo101

Rekomendowane odpowiedzi

Zajmuję się pozycjonowaniem od 3 miesięcy dopiero czyli to moje początki. Jak uważają doświadczeni Adsensowicze, czy rzeczywiście można nazwać ten rodzaj dochodu pewnego rodzaju zarobkiem pasywnym? Z góry założyłem że chce pozycjonować swoje strony zgodnie z regulaminem, żadnych dodawarek, SWL.. chce na to zapracować tworzyć unikalne treści i wiem że to będzie wymagało czasu. Wiem też że domena z wiekiem zyskuje, kupienie fajnej domeny to dobra inwestycja usłyszałem. Powiedzcie czy po uzuskaniu fajnych pozycji dla swoich stron po przykładowo 2 latach nadal będzie taki ogrom pracy? Boje się że linki które tak się ciężko napracowałem by zdobyć poznikają bo np jakieś strony znikną. Wiem że przy dobrej treści powinny przybyć naturalne linki . Chciałbym zagwarantować sobie dochód na lata czy jest to możliwe z Adsense plus ewentualnie inne reklamy niekoniecznie tylko te od google?

Chcesz dowiedzieć się jak medytować? Zajrzyj na nasz wyjątkowy blog, gdzie dzielimy się darmową wiedzą :)

Obawiam się, że nie ma czegoś takiego, jak dochód NAPRAWDĘ pasywny, w internecie, czy poza nim.

Część linków poznika, pojawi się mocniejsza konkurencja, zmienią się algorytmy, itd.

Popieram Lisa.

Jeśli to ma być rozsądny dochód to strony będą wymagały ciągłej pielęgnacji i rozwoju. Jeśli chodzi o niewielkie sumy to siłą rozpędu tak wypozycjonowane strony będą przynosiły jakieś zyski, jednak bez nakładu pracy zarobki będą zbliżały się do 0.

BlackPress.pl - Automatyczna dodawarka do precli [Najtańsza na rynku - wystawiamy FV]

BlackPress.pl na forum PiO

Darmowa mieszarka synonimów

Ciężko powiedzieć. Pasywny to jest taki dochód, który nie jest w żaden sposób zorganizowany ... . W tym wypadku piszesz np. bloga niekoniecznie po to aby mieć z tego dochód - ale udostępniasz specjalnie reklamę aby zarobić i po frytkach ..

• 3 tygodnie później...