Skocz do zawartości

Linkowanie katalogów

adam4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym się dowiedzieć expertów czy takie coś jest sensowne?

Mianowicie mam strone https://web-gry.pl i kataloguje ją w katalogach i po zaakceptowaniu wpisu na poczte przychodzi mi mail żebym podlinkował swój wpis.

I teraz pytanie do was.

niektóre katalogi oferują w opisie strony że można wstawić 3 albo 1 link w tekście.

Załóżmy że ten katalog któy oferuje 3 linki. 1 link wykorzystuje na swoją strone 2 na podstrone a 3 przykładowo na podlinkowanie wpisu z innego katalogu.

Ma To wogule sens robienie takiego czegoś i czy to wogule da jakieś znaczne efekty.

Prosze o pomoc bo jestem w tym temacie początkujący.

A na lepszą indekasacje moge np. używać autosórfów żeby nabić owiedziny mojego wpisu. Da się zrobić takie coś i czy to wogule pomoże.

A może znacie jak to powinno prawidlowo się robić i jak zobaczyć czy wpis jest podlinkowany? i jak już jest podlinkowany to przestać podlinkowywać ten wpis czy nadal jeszcze go linkować?

A jak to jest rozwiazane z autosurfami i takimi podobnymi do nabijania. Jest możliwość podlinkowania wpisu porzez takie coś. I znacie może jeszcze jakieś sposoby na podlinkowanie tych wpisów.

I mam pytanie odnośnie robienie zaplecza.

Jutro chce zrobić kilka stron na początek na innych ip i darmowych serwerach bo nie mam kasy na worpresie. Napisze artykuły odnośnie mojej strony i jak mam to linkować bo czytałem o tym dużo ale nieogarniam tego zbytnio. Czy muszę podlinkować pierw te strony na wordpresie czy tylko linkowanie do mojej strony wystarczy?

Można podlinkowywać w katalogach te strony zapleczowa i strona musi być o grach tak jak strona którą potem będzie do niej linkowane??

A mam pytanie jak bym używał do tego systemu rotacyjnego e-weblink przykładowo to trzeba na domenie zrobić katalog.