Skocz do zawartości

Hosting na OVH

nowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jako że jestem zielony w temacie hostingu, to zapytuję się Was, co sądzicie o takiej ofercie?

https://ovh.com/pl/products/gp_1000gp_details.html

Przy zakupie u nich .PL (teraz w promocji 33 PLN, poza promocją 66) dają gratis...

Ratownik medyczny o swojej pasji, pracy i nie tylko polskim ratownictwie medycznym. Prowadzi także szkolenia z pierwszej pomocy i projektuje koszulki ratownictwo medyczne dla ratowników, pielęgniarek i innych medycznych specjalistów.

• Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Są nawet więcej niż OKi :D. Ja osobiście mam konto u nich i jestem bardzo zadowolony jedyne do czego można się przyczepić to ich panel nie jest tak przejrzysty i intuicyjny jak Cpanel :] (ale idzie się przyzwyczaić) a ta ich nowa oferta jest bardzo interesująca i pewnie się skuszę :P

PowerLink 2007

OVH - Hosting - Solidny i tani hosting, Polecam!

mam 2 stronki przeniesione tam z poczatkiem stycznia (wlasnie na "1000gp" ), do tego od 4 miesiecy "normalna", z kilkudziesiecioma tysiacami uniqow dziennie.

absolutnie nie moge narzekac ani na 1000gp, ani ogolnie na firme.

-szybkie odpowiedzi na pytania/prosby

-conajmniej 99,9% uptime

-itp, itd

z minusow, to jak zauwazyl Kolega Dest, dziwny panel... no i serwery sa we Francji...

Fabryka Spamu - mój SEO-blog

Polecam prosty CMS - PikoCMS do stawiania zaplecza.

...zgadza sie, ale chyba najlepiej, zeby byl w Polsce, nieprawdaz?

skromnie wyraze opine, ze nieprawda. nie liczy sie geolokalizacja serwera ale:

- do jakich sieci szkieletowych i o jakiej przepustowosci jest podpiety.

- kiedy nasi operatorzy przytna lacza prowadzace za granice.

Ja ostatnio założyłem sobie u nich darmowy serwer. Teoretyczne dane wykazują php i my sql. Dodałem tam e-sklep (szabon) i nie działa. Nie bardzo się znam na php, może ta darmowa usługa nie w pełni obsługuje php?