Skocz do zawartości

Pozycjonowanie...

piotrino

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu nowy, i wszystkich serdecznie pozdrawiam. Jestem powiedzmy "laikiem" w pozycjonowaniu strony. Chciałbym żeby moja strona znalazła się na pierwszej stronie google po wpisaniu określonego słowa np. "torebki". Z tego co wyczytałem za pomocą "wujka google" to należy umieszczać link do swojej strony w tzw. "katalogach stron" , to wiem, ale to o ile wiem nie wystarczy do wypromowania strony na pierwszą stronę w google po wpisaniu słów kluczowych...Jeślibym mógł prosić o jakieś wskazówki, od czego powinienien zacząć, zeby wypromować stronę., na google...?, bo samo umieszczanie linków do swojej strony w katalogach stron to chyba nie wszystko...? Pozdrawiam

Pierwsze optymalizacja, potem katalogi, precelki, zaplecze, trudno w

jednym zdaniu to opisać, musisz trochę poczytać.

Na początek polecam Ci https://www.ksiegapozycjonera.pl

TestyPozycjonera.pl Testy SEO - Białe, czarne i wszelkie inne odcienie SEO w praktyce.

KsiegaPozycjonera.pl Pozycjonowanie i Optymalizacja - Twoja baza wiedzy.

NarzedziaPozycjonera.pl Narzędzia Pozycjonera - Zleć nam czarną robotę pozycjonera.

Witam

Odpowiedzi na Twoje pytanie służy właśnie to forum. Ale odpowiedź jest bardzo obszerna i większość forum dotyczy właśnie zobywania miejsca na pierwszej stronie w wyszukiwarce. Zatem proponuję zagłębić się w czytanie tego forum i innych materiałów dostępnych w sieci. Będzie Ci łatwiej zadać konkretne pytanie i dostać konkretną odpowiedź. Nastaw się poza tym na wiele pracy i dużo czasu poświęconego na osiągnięcie zaplanowanego efektu (w tym w pierwszej kolejności pogłębienie swojej wiedzy).

Redaguję witrynę www.kredyty-lokaty-konta.pl. Porady i oferty bankowe, ranking kredytów gotówkowych, lokaty bankowe, kredyty mieszkaniowe, karty kredytowe i inne usługi, ranking kredytów hipotecznych. Wiadomości gospodarcze, finansowe, aktualne dane o inflacji 2022.