Skocz do zawartości

Pare siedzib a google maps


jehowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zastanawiam sie czy lepiej w przypadku gdy firma ma wiecej niz 1 siedzibe w danym miescie dodać wszyskie adresy do 1 wpisu(da sie?) czy każdy zakladac jako nowa firma

Z gory dzieki za rade

Pozdrawiam

Kody -25% na hosting w biznes-host.pl
 

@mcmagik ~ maszyna jest tak głupia, jak jej użytkownik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zastanawiam sie czy lepiej w przypadku gdy firma ma wiecej niz 1 siedzibe w danym miescie dodać wszyskie adresy do 1 wpisu(da sie?) czy każdy zakladac jako nowa firma

Z gory dzieki za rade

Pozdrawiam

Rób każdą siedzibę oddzielnie (dobrze by miały różne telefony). Robię tak zawsze i przynosi to dobre efekty. Wpisywanie wielu siedzib w jednym miejscu nie ma sensu i chyba specjalnie miejsca na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 15 oddziałów w Polsce, chciałem dodać każdy jako oddzielną firmę, ale po dodaniu trzech, google zrezygnowało z opcji potwierdzania adresu przez wysłanie kartki (jedynego możliwego dla mnie), chce uparcie robić to przez telefon...wie ktoś może jak to obejść, żeby zawsze weryfikacja odbywała się poprzez wysłanie kartki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może opiszę tutaj pewien przypadek. Mój klient miał profil firmy w GoogleMaps. Między innymi dzięki temu strona wyświetlała się bardzo wysoko w Google. Taki stan rzeczy panował przez jakiś rok. Później klient otwarł nowe siedziby firmy (4szt.). Wszystkie w tym samym mieście. Dodał je do GoogleMaps. Kilka dni później strona spadła w wynikach. Zniknęła ze strefy dla mapek.

Byś może to jakiś zbieg okoliczności. Miał ktoś podobny przypadek?

boxnaprezent.pl - wyjątkowe BOXy prezentowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może opiszę tutaj pewien przypadek. Mój klient miał profil firmy w GoogleMaps. Między innymi dzięki temu strona wyświetlała się bardzo wysoko w Google. Taki stan rzeczy panował przez jakiś rok. Później klient otwarł nowe siedziby firmy (4szt.). Wszystkie w tym samym mieście. Dodał je do GoogleMaps. Kilka dni później strona spadła w wynikach. Zniknęła ze strefy dla mapek.

Byś może to jakiś zbieg okoliczności. Miał ktoś podobny przypadek?

Czy w tych pozostałych adresach był ten sam telefon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może opiszę tutaj pewien przypadek. Mój klient miał profil firmy w GoogleMaps. Między innymi dzięki temu strona wyświetlała się bardzo wysoko w Google. Taki stan rzeczy panował przez jakiś rok. Później klient otwarł nowe siedziby firmy (4szt.). Wszystkie w tym samym mieście. Dodał je do GoogleMaps. Kilka dni później strona spadła w wynikach. Zniknęła ze strefy dla mapek.

Byś może to jakiś zbieg okoliczności. Miał ktoś podobny przypadek?

Czy w tych pozostałych adresach był ten sam telefon?

Czy ten sam numer bardzo szkodzi? Bo mam dwie firmy pod różnymi adresami ale numer mam wspólny. Kupić coś na kartę i mieć tylko do Google maps?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce uparcie robić to przez telefon...wie ktoś może jak to obejść, żeby zawsze weryfikacja odbywała się poprzez wysłanie kartki?

przecież wygodniej jest telefonicznie jescze jak piszesz że masz 15 oddziałów w Polsce to problem z powtarzaniem tego samego numeru tel. odpada

a po weryfikacji zawsze możesz zmienić dane i w razie "W" znowu potwierdzić tel.

Może opiszę tutaj pewien przypadek. Mój klient miał profil firmy w GoogleMaps. Między innymi dzięki temu strona wyświetlała się bardzo wysoko w Google. Taki stan rzeczy panował przez jakiś rok. Później klient otwarł nowe siedziby firmy (4szt.). Wszystkie w tym samym mieście. Dodał je do GoogleMaps. Kilka dni później strona spadła w wynikach. Zniknęła ze strefy dla mapek.

powtarzanie tych samych danych czyli zwielokrotnianie profili obecnie działa na obniżenie jakości wszystkich profili danej firmy

Czy ten sam numer bardzo szkodzi? Bo mam dwie firmy pod różnymi adresami ale numer mam wspólny. Kupić coś na kartę i mieć tylko do Google maps?

Ten sam numer telefonu to jest dowód na powiązanie profili i podejżenie o duplikat co za tym idzie obniżenie jakości profilu i zlot w dół

Dopuszczalne metody zastosowałem przy sieci jednej z aptek gdzie cała sieć ma jedną stronę, każda placówka - oddział osobną podstrone i nawet klika w tym samym mieście ale przy zastosowaniu do każdej osobnego profilu z linkiem zawsze do osobnej podstrony i zawsze z innym nr telefonu.

dzięki takiemu rozwiazaniu mozna nawet zaobserwować kilka wpisów na 1 stronie do tej samej firmy to

- inny adres

- inny nr tel

- inny URL podstrony

tylko domena i nazwa firmy ta sama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W opisanym przeze mnie przypadku nr. tel. były różne. Wszystkie profile miały wspólną nazwę firmy i adres strony internetowej.

Nazwa firmy nie jest filtrowana bo przecież często sie zdarza że firma ma nazwe Zakład Stolarski albo cos w tym stylu - tybopwa nazwa branzy

Telefon wiadomo - ale w tym pzrypadku piszesz zebyły rózne

Strona adres strony internetowej czyli konkretny URL - to polecam podstronę i wtedy URL-e będą rózne - u mojego klienta to zadziałało pozytywnie że było nawet klika wpisów na pierwszej stronie w obrębie tego samego miasta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności