Skocz do zawartości

Sklep Internetowy i Katalogowanie

Stanleyek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od paru dni staram się katalogować swój sklep internetowy na róznych katalogach (darmowych katalogach).

Moje pytanie jest następujące otóż żmudnie przeglądanie katalogów zwróciło moją uwage na opcje Wpis zwykły(link zwrotny) o co chodzi z tym BL, jak to wpłynie na mój sklep internetowy, jeżeli takowy backlink dodam do swojego sklepu i oczywiscie czy warto praktykować taka technikę.

Chce skutecznie katalogować swój sklep tak więc czekam na wartościowe wypowiedzi i oczywiście prosze o tolerancje, jestem początkującym forumowiczem(do pozycjonera mi jeszcze daleko) :)

Kontakt: gg:7910861, PW
Zapraszam do sklepu: Sterkowski.pl - Czapki i kapelusze na każdą głowę :-)

• Odpowiedzi 36
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Unikaj takich katalogów z linkiem zwrotnym, G nie lubi jak ze strony wychodzi dużo linków i może sklep zacząć traktować jak śmietnik, z takiej wymiany to katalog ma większe korzyści. BL to link do twojej strony, najważniejsza jest jakość linków, oczywiście nie ma co gardzić nawet słabymi linkami.

Unikaj takich katalogów z linkiem zwrotnym, G nie lubi jak ze strony wychodzi dużo linków i może sklep zacząć traktować jak śmietnik, z takiej wymiany to katalog ma większe korzyści.

Czyli jakie działanie z katalogami bedzie najskuteczniejsze dla mojego sklepu.

Czy w ogóle katalogowanie na darmowych katalogach jest warte zachodu?

Każdy na początku dodaje do darmowych katalogów, ilość sensownych darmówek jest mocno ograniczona, bo jakl coś jest dobre to po co ma być darmowe. Na początek poszukaj listy tkz VIP katalogów i do nich dodaj, Później do tych z listy z najwyższym PR ale bez linka zwrotnego https://www.forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=9512 , jak to skończysz to czas na precle, zaplecze itd