Skocz do zawartości

Gdzie umieszać i jakie przycki tylu Lubię to, +1 Google

Karolak723

Rekomendowane odpowiedzi

Takie przyciski z linkami do Facebooka i innych portali społecznościowych nie są nowością. Można zamieścić lubię to, poleć, +1 Google, ikonki do blipa, wykopa, nk, tweeter, facebooka itp. Niektórzy zamieszzają takie przyciski na blogach i serwisach www na stronie głównej, inni w takim miejscu, że jest ono widzone na każdej stronie w tym samym miejscu, a inni we wpisach na blogu.

Zamieszałe się już w tym wszystkim a nie mam doświadczenia w tej kwestii, stąd moje pytanie, gdzie i jakie przyciski mam zamieszczać? Jaki portale społecznościoweg są godne uwagi?

Jeśli już te przyciski umieszczać to gdzie? Jedni umieszczają je w widocznych miejscach u góry, inni na dole ale chyba warto obok innych przycisków nawigacyjnych?

Warto, tym bardziej, że pojawiły się komunikaty "49 osoba w lokalizacji Wrocław, Polska dała tej stronie +1", na razie w AW, potem pewnie pójdzie na serpy. Dla niezalogowanych. Czyżby Jeż miał rację?

nie każdy kto ma pisaka jest Dostojewskim,

nie każdy kto ma siusiaka jest Casanovą

i nie każdy kto ma rumaka - pozycjonerem...

• 2 tygodnie później...

Załóżmy że wybieram 3 przyciski z chmurką pokazującą ilość użytkowników do +1 Google, FaceBook i NKFajnie. Czy takie przyciski warto dodać na samej górze strony tj. w TOPie gdzie po lewej stronie mamy nazwę/logo strony a po prawej właśnie takie przyciski z chmurkami informującymi o liczbie, czy może lepiej pod tytułem każdego z wpisów/każdego artykułu? Bardzo potrzebuję tej informacji. Wybrałem zamiast wykopu NKfajnie gdyż strona ma być regionalna, stąd myślę, że w takich małych miasteczkach i wioskach jednka sporo osób używa NK i to może się przydać.

A najpierw czytasz artykuł a potem klikasz, że fajny czy najpierw klikasz, że lubisz a potem czytasz?