Skocz do zawartości

Wyszukiwarka Yandex

kmirek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy jest mi ktoś w stanie dostarczyć, podesłać źródło do informacji o wyszukiwarce Yandex???

Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc

Szukasz miejsca na odpoczynek sprawdź co znajdziesz w Gródku nad Dunajcem na:  domki-grodek.pl

Materiały edukacyjne korepetycjenowysacz.edu.pl naprawa komputerów, dyski twarde, arytmetyka komputera.

• Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 1 miesiąc temu...
Witam

Czy jest mi ktoś w stanie dostarczyć, podesłać źródło do informacji o wyszukiwarce Yandex???

Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc

hej, zajmuję się optymalizacją w yandex od 2 lat. pisz co interesuje tutaj albo PM.

Pozycjonowanie w Yandex - piszę o pozycjonowaniu w krajach wschodnich

• 2 miesiące temu...
  • 6 miesięcy temu...

Wiedziałem, że poruszysz ten temat :nonono: : Napisałem, że moje działania mogą poprawić pozycję w wyszukiwarkach typu: Yandex, Bing itp.. Wiem co tam piszę po rusku tylko, że witryna nie blokuję dostępu Yandexowi. A mimo to od jakiegoś czasu czekam i czekam i czekam.. Wiec już nie wiem co robić.

:pisze:

Kontakt: gg:7910861, PW
Zapraszam do sklepu: Sterkowski.pl - Czapki i kapelusze na każdą głowę :-)

Wiedziałem, że poruszysz ten temat :nonono: : Napisałem, że moje działania mogą poprawić pozycję w wyszukiwarkach typu: Yandex, Bing itp.. Wiem co tam piszę po rusku tylko, że witryna nie blokuję dostępu Yandexowi. A mimo to od jakiegoś czasu czekam i czekam i czekam.. Wiec już nie wiem co robić.

:pisze:

Z Yandexem to radziłbym uzbroić się w cierpliwość :)

Tutaj możesz śledzić za update'ami Yandexa.

Pozycjonowanie w Yandex - piszę o pozycjonowaniu w krajach wschodnich

A macie gdzieś źródło ile % Rosjan-ów, Ukraińców, Białorusinów korzysta z Yandexa a ile z Googla.

Ponieważ wiem, że to dominująca wyszukiwarka, przynajmniej w Rosji. :palacz:

Kontakt: gg:7910861, PW
Zapraszam do sklepu: Sterkowski.pl - Czapki i kapelusze na każdą głowę :-)

Zarchiwizowany