Skocz do zawartości

Częste pady easyisp


radca78

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 207
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

u mnie strona nietknieta

po wojnie z 1,5 miesiaca temu przeniesli mnie na jakis inny serwer i od tamtego czasu generalnie nie mam problemów.

a co do odpowiedniej instytucji Normanos, to chyba wreszcie sobie na to zasłużyli.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhhh... mnie juz tez to #@%$#%$#, masakra totalna. Jakis porzadek by sie przydalo z tym zrobic. Tak jak normanos mowil, raz, piaty, dziesiaty... Ale w koncu ile mozna! Co kilka dni, a to cos pada, a to cos innego. Ide po piwo, bo juz nie mam nerwow.

Btw. czy dzialaja wam subdomeny? Bo u mnie nie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako iz zajmuję sie stroną wymienioną przez Normanosa - dodam że nie beda usuwane zadne komentarze! Dosc mialem ignorowania przez administratorow - pamiętajcie w grupie jest siła! Zbieram juz srodki na promocje serwisu - zbyt duzo stracilem przez nierzetelne firmy hostingowe...pora na slodką zemste ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

backupy zostaly przywrocone z prawie 9.00 22 lipca 2006 roku wiec nie 2 miesiace wczesniej chyba, ze ktos nie zna sie na kalendarzu...

serwery nie sa krytycznie przeciazone bo maja sredni dzienny load stary serwer easy(easyisp.pl) 4-4,5 co dla maszyny klasy 2xxeon 3GHz HT nie jest praktycznie zadnym przeciazeniem drugi serwer easyisp (delfin.easyisp.pl) ma load <1 i tez jest dual xeonem 3ghz HT,

Dementuje takze, ze 2 serwer easyisp mial jakiekolwiek Pady. Jedynie z 1(glownym) serwerem easyisp wystepuja problemy.

co do obslugi biura to nie wiem jak jest z mailami( czy rzeczywiscie trzeba czekac pare dni...), ale dodzwonic sie udaje bez wiekszych problemow jak ktos wyrazi wole szybkiego kontaktu bo nie moze poczekac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej Artnetu

my sie moze na kalendarzu nie znamy (przez kilka godzin byla kopia z czerwca)

Wy (firma ARTNET) za to nie znacie sie na obsludze klienta, hostingu i paru innych rzeczach

codzinenny backup to codzienny, a nie co 2 dzien.

moim zdaniem powinniscie sie przyznac do bledu, przeprosic, jakos zrekompensowac cala sprawe

a tu ani przepraszam, ani pocaluj mnie w d*

bierzcie przyklad od mniejszych - Jor.pl przeprasza zawsze

inne przyklady: i365.pl. Mozna by mnozyc.

wstyd!

https://' target="_blank">

sq- Aero Plan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności