Skocz do zawartości

Częste pady easyisp


radca78

Rekomendowane odpowiedzi

raczej Artnetu

my sie moze na kalendarzu nie znamy (przez kilka godzin byla kopia z czerwca)

Wy (firma ARTNET) za to nie znacie sie na obsludze klienta, hostingu i paru innych rzeczach

codzinenny backup to codzienny, a nie co 2 dzien.

moim zdaniem powinniscie sie przyznac do bledu, przeprosic, jakos zrekompensowac cala sprawe

a tu ani przepraszam, ani pocaluj mnie w d*

bierzcie przyklad od mniejszych - Jor.pl przeprasza zawsze

inne przyklady: i365.pl. Mozna by mnozyc.

wstyd!

Masz racje,

Przeprosiny sie naleza zatem przepraszam w imieniu swoim i kolegow z pracy. Czemu tak sie dzialo, co bylo przyczyna powiem tylko polowicznie nie wchodzac w szczegoly natury technicznej. dysk w 1 serwerze przy b.duzych obciazeniach sie dziwnie zachowywal ( jakas wada), ale przy normanych ( malych, srednich) zachowywal sie normalnie i sporo czasu zajelo zeby zlokalizowac to i wymienic dysk. Tak samo jeden z programow sluzacy do przyspieszania ladowania sie stron robil wielkie problemy przy duzym obciazeniu, gdy strony uzytkownikow byly pod niego zoptymalizowane( recznie trzeba bylo poprawiac kazda strone klientom)

te 2 przyczyny byly glownymi motorami napedzajacymi pady.

wszelkich dodatkowych informacji udziele na forum serwisu hostingowo.pl

Jeszcze raz przepraszam wszystkich za zaistniala sytuacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 207
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Maglev - w punktach:

1. Przeprosiny na żądanie to trochę mało.

2. Powiedz jakiego rabatu (procentowo) udzieliśz swoim klientom za te pady.

3. Tylko krótko i konkretnie. To jest, być może, twoja ostatnia szansa na uratowanie image firmy (może marki też)

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Przeprosiny na żądanie to trochę mało

Ale zawsze :soczek:

2. Powiedz jakiego rabatu (procentowo) udzieliśz swoim klientom za te pady.

Myśle, że to nie zależy tylko (o ile w ogóle) od Maglev. Poza tym myśle, że najlepszą rekompensatą, będzie obietnica (i jej dotrzymanie) o polepszeniu jakości usług, bo po co easyisp.pl ma oferować przedłuzenie ważności kont, czy jakąś zniżkę i ma byc to początkiem końca firmy artnet, to lepiej aby tak nie było.

Jednak uważam, że każdemu mógł zdarzyc się problem z dyskiem (sami na Jor.pl mieliśmy ostatnio podobny problem, ale obyło się bez przerw w działeniu), ważne, że po awarii została przywrócona aktualna kopia danych z serwera. Szkoda tylko, że kontaktu, oraz oficjalnego wytłumaczenia i przeprosin brak.

Tak prywatnie to radziłbym podwyższyć ceny i szukać klientów wśród firm (odpowiednia reklama), bo dla osób, które siedzą w tym bardziej na razie jesteście spaleni, a za jakiś czas można by odbudować zniszczony wizerunek.

Tani Hosting - od 7 lat w sieci!

Chcesz zacząć zarabiać konkretne pieniądze i budować ze mną biznes? Napisz na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie działało przez jakieś 40min. Około 14:40 większa część stron ruszyła. Ale niektóre subdomeny w dalszym ciągu nie działają do teraz. To już jest ponad 5 godz! 2 wysłane emaile i nic, żadnej odpowiedzi.

Czyżbym część subdomen miał na innym serwerze? Tak czy inaczej co różnica na którym serwerze? Opłaciłem hosting to ma działać. Ten hosting to coraz bardziej przypomina darmowy hosting.

[edit pół godziny później]

Sam sobie naprawiłem, bo pewmie musiał bym czekać do poniedziałku.

Usunąłem całkowicie te niedziałające subdomeny i stworzyłem je od nowa. Troche było przy tym zabawy, dobrze ze one akurat były bez bazy danych. Tylko pewnie statystyki dotychczasowe strace.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem cos podobnego z subdomenami. Jednak nawet nowo utworzone nie dzialaly. Oczywiscie na maile nie dostalem odpowiedzi... Trzeba bylo zlapac za sluchawke i wojowac... po jakis 40 min dostalem dopowiedz na wyslanego duzo wczesniej emaila, ze wszystko dziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dysk w 1 serwerze przy b.duzych obciazeniach sie dziwnie zachowywal

To nie rozumiem, siedzieliscie sobie i ogladaliscie sobie trachniety dysk i dumaliscie wymienic czy nie wymienic ???????

wszelkich dodatkowych informacji udziele na forum serwisu hostingowo.pl

Wow, to tez Wasz projekt? Bo szwankuje i miejscami sie wykrzacza.

Ja juz dawno zwinalem serwisy i przenioslem sie na i365.pl i kazdemu to polecam (nie nie pracuje tam :angry:)

404.tf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dysk w 1 serwerze przy b.duzych obciazeniach sie dziwnie zachowywal

To nie rozumiem, siedzieliscie sobie i ogladaliscie sobie trachniety dysk i dumaliscie wymienic czy nie wymienic ???????

wszelkich dodatkowych informacji udziele na forum serwisu hostingowo.pl

Wow, to tez Wasz projekt? Bo szwankuje i miejscami sie wykrzacza.

Ja juz dawno zwinalem serwisy i przenioslem sie na i365.pl i kazdemu to polecam (nie nie pracuje tam :angry:)

tak siedzielismy i ogladalismy sobie trachniety dysk przy tym debatujac nad sensem istnienia... ( tak samo irocznie...)

hostingowo to moja prywatna strona w zaden sposob nie powiazana z firma w ktorej pracuje. Mam chyba prawo do aktywnosci poza zawodowej? Szwankuje i sie wykrzacza bo mam problem z migracja z php-fusion na extreme-fusion oraz z dopasowaniem tego pod nowy lay.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu nie rozumiem czemu, skoro widzieliscie ze dysk szwankuje, nie wymieniliscie go na nowy? Troche dziwne, zeby takie problemy byly przez jeden dysk.

na wstepie zaznaczam, ze pisze prywatnie w wolnym czasie, nie jestem w pracy i nie mam za zadanie odpowiadac na forach w w/w problemy od tego sluzy kontakt bezposrednio z Biurem Obslugi i pomoca techniczna czy to pod postacia emaila czy telefonu w godzinach pracy. zatem na forum nie bede odpisywal wiecej na problemy zwiazane z easyisp.

Ale pomysl, czy oplacaloby sie nam zastanawiac gdybsmy wiedzieli, od poczatku, ze to wina dysku (dysk to wydatek ~800-1000 pln scsi 10k rpm~1200pln 15k rpm), po prostu nikt nie wiedzial co to jest bo dysk dzialal dobrze, tylko przy krytycznym obciazeniu szwankowal a ono rzadko wystepowalo.

OT z mojej strony nie tyczace sie w/w firmy tylko ogolnej sytuacji rynkowej :

straszne spustoszenie na serwerach robia sami klienci, ktorzy maja blade pojecie co i jak, moze na Waszym forum sa fachowcy (przynajmniej czesc), ale w takich firmach trafiaja sie tez totalni lamerzy, ktorzy narazaja poprzez swoje nieswiadome dzialania na straty innych, Wydaje mi sie, ze wieksza czesc padow serwerow ( w calej branzy hostingowej) jest wlasnie z winy klientow ( tudziez nieodpowiednich zabezpieczen serwera w stosunku do wykorzystania go przez klientow) ale paradoks jest taki, ze kazdy klient chce miec jak najwiecej praw, mozliwosci itp. a bezpieczenstwo, stabilnosci itp. sa przeciwstawne wlasnie mozliwosciom jakich moze doswiadczach klient na danym serwerze. Przewaznie cena reguluje sie jakosc klientow, przy hostingu za powiedzmy 1500 pln za rok za konto 1gb/10gb nie mialbys prawdopodobnie zadnych problemow, gdyz zaden zasobozeca ktory zuzywa 100gb nie przyszedlby-- za duzy golodupiec i stac by go nie bylo. Zatem mysl mial najlepszy hosting pod sloncem :angry: ale za 100 pln na rok pcha sie mnostwo dzieciarni, zasobozercow ktorzy za 1 pln taniej sa gotowi przeniesc serwis raz w miesiacu na inny hosting tylko po to by 1 pln zaoszczedzic. Oszczednosc taka jest tylko pozorna i tak wiadomo ( a moze i nie?), ze firmy sprzedaja konta z duzym oveserllingiem konto 1gb/5 gb powinno kosztowac okolo 300-400 pln, zeby firma wyszla na swoje (naliczyla marze) i zeby klient byl usatysfakcjonowany jakoscia wieksze konta oczywiscie drozej takie 2gb/10gb to juz okolo ~500 pln powinno kosztowac, ale okazuje sie, ze sa marzyciele ktorzy mysla ze robia "dobry deal" kupujac za 100pln konto z 30gb transferu ( i wiecej zaleznie od firmy) dobry deal? przekonacie sie predzej czy pozniej czy byl dobry...

Osobiscie nie zdecydowalbym sie trzymac powaznej strony na zadnym sharedhostingu (chyba, ze wliczylbym w to koszt przestoju w zwiazku z pozasprzetowa awaria), czy to easy czy home czy inne. Jesli ktos nie jest tego swiadomy to prosi sie o problemy, ktore predzej czy pozniej nastapia(szasem po paru latach, a czasem nigdy, lecz czy kazdy ma farta? jak sie okazuje nie... ale kazdy nawet ten co nie ma farta za porazke zaplacic musi, np. utrata danych itp)

Moja strona pomimo, ze nie jest b.istotna stoi na starym wysluzonym serwerze, jednakze mam pewnosc, ze to moj i moge robic to mi sie podoba u mnie. Jesli cos nie tak idzie to moge miec do siebie pretensje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności