Skocz do zawartości

Dwie czy jedna?


d4ng

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, zastanawiam się na zrobieniem 2 badź 1 strony/sklepu internetowego. Otóż strona pierwsza zajmowałaby się: winami delikatesami, akcesoriami itp i do tego miałaby mega dużo artykułów do wcześniej wspomnianych produktów. Natomiast druga strona zawierałaby alkohole mocne, cygara itp + mase artykułów. Czy ;apiej robić 2 różne strony czy np skupić wszystko na jednej i sprawić że będzie miała miażdzące repozytorium?

Nie wiem czy dobrze myśle ale jak mam 2 to jedna może linkować druga i na zmiane (np w treści artykuów)

Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do linkowania buduj sobie osobne zaplecze. Wzajemne linkowanie nie jest najlepszym rozwiązaniem.

Moje skromne przemyślenia na temat pozycjonowania próbuję przedstawiać na blogu -> https://blog.karlosky.pl
Osoby zainteresowane współpracą w zakresie SEO zapraszam na stronę www.topmaker.pl oraz https://pozycjonowanie-bialystok.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony specjalizacja to jest fajny pomysł, ale sporo też na tym tracisz. np. może kupi ktoś alkohol a przy okazji wino, albo odwrotnie. Do pozycjonowania 2 strony = większe koszty. Postawiłbym jeden sklep, linkując stronę główną na wspólny anchor np. alkohole. Podstrony - wiadomo.

Do tego postawiłbym bloga o winach. Odpowiednio skorelowane nagłówki i linki w treści. Zapewne z czasem blog nabierze mocy, bo na takich stronach można zamieścić więcej treści.

Sklep medyczny - zapraszam w razie potrzeby ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziel w/g grup docelowych dla których skierowany jest towar - będziesz miał wtedy większą konwersję

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obstawiała jeden sklep, to naturalne, że sklepy posiadają wiele różnych kategorii, wystarczy dobrze przemyśleć nawigację. Przy dużym asortymencie każdy znajdzie coś dla siebie, poza tym duży asortyment = dużo podstron, każdą z nich zaopatrzyć w dobry opis i wiele osób trafi z organicznych wyników wyszukiwania. Jak w sklepie jest mały asortyment to nie budzi zaufania i nie chce się do niego wracać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem lepiej jest postawić na jakość, a nie na ilość. Jak coś jest do wszystkiego to często bywa do niczego... Tutaj nie chodzi jedynie o kwestie związane z samym tylko pozycjonowaniem - na rynku funkcjonują obok siebie hotele ***** i tanie hostele, ale ich klienci to kompletnie różna grupa docelowa. Ten sam schemat sprawdzi się zapewne także w tym przypadku...

Jak w sklepie jest mały asortyment to nie budzi zaufania i nie chce się do niego wracać.

Niekoniecznie - wiele zależy tylko i wyłącznie od rodzaju towaru, który ten sklep ma sprzedawać... :(

VEX Media - w przygotowaniu.

Mój płatny katalog SEO - w przygotowaniu.

Online-24.pl - w przygotowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności