Skocz do zawartości

Generator zaplecza

Mclain

Rekomendowane odpowiedzi

To może być śmieszne pytanie, ale jestem początkujący.

W Google znalazłem tylko spamerskie śmieci,bo w sumie o tym też jest temat.

Czy są jakieś programy, darmowe lub komercyjne, które umożliwiałyby półautomatyczne dodawanie wpisów z WP?

Czyli mam mieszarkę, rejestruję w tym programie swoje blogi i jednym kliknięciem dodaję na 30 blogów jeden tekst z mieszarki.

Jak się uczysz angielskiego, ale się nauczyć nie możesz, to może mogę Ci jakoś pomóc? Taki oto angielski projekt.

@Mclain Nie odbieraj tego jako reklamy, ale testuje blackpress i jest ok

Zajmuję się optymalizację oraz pozycjonowaniem stron internetowych, wystawiam F.Vat. Proszę śmiało pisać, dzwonić, chętnie odpowiem na wszelkie pytania, wycenię frazy, doradzę.

https://websy.pl/ kontakt@websy.pl, tel: 697715522, NIP: 716-254-81-05, REGON: 060330653

Czytałem,

Są dodawarki: Omni, Publiker,Adder, z tego można korzystać, ewentualnie zagraniczne AMR

Chyba że masz czas: Firefox, i dobra lista:

Ale dodawarka to nic - lista to podstawa.

Zajmuję się optymalizację oraz pozycjonowaniem stron internetowych, wystawiam F.Vat. Proszę śmiało pisać, dzwonić, chętnie odpowiem na wszelkie pytania, wycenię frazy, doradzę.

https://websy.pl/ kontakt@websy.pl, tel: 697715522, NIP: 716-254-81-05, REGON: 060330653

@wojtecki1 masz racje kosz.

Chodziło mi raczej o program, który będę wykorzystywał do zarządzania swoimi stronami. Taki:

jeden klik i dodajesz 30 tematów, do tego zarządzanie własnymi linkami, które można zmieniać, wywalać itd.

Ewentualnie jakieś inne systemy do tworzenia zaplecza.

O - system do tworzenia zaplecza to dobre określenie moim zdaniem.

Znalazłem taki program za 700 stówek,który polega na tym, że tworzy zaplecza na jakimś lekkim skrypcie. Zaplecza mają wszystkie niezbędne zalety SEO.

Czy naprawdę nie ma czegoś tańszego pod wordpress?

Chodzi dokładnie o takie coś:

1. Tworzę ręcznie 20 Wordpresów.