Skocz do zawartości

WebSite 5 Free

Maksiulek

Rekomendowane odpowiedzi

Nawiązując do tematu o EZGenrator 4.0 na giveday gdzie promocja niestety się skończyła informuję o darmowej wersji WebSite 5.

Nie jest tak rozbudowany jak konkurent ale jako proste zapleczówki dla niewtajemniczony czy leniwych, jak kto woli, wystarczy ;)

Strona programu

Plik ze zrzutami oraz kod przykładowej witryny. Archiwum ma niecałe pół mega więc śmiało ściągać !

Doświadczone i pewne Biuro Rachunkowe w Łodzi. Na rynku od 1995 roku! 

Blog księgowego, czyli nowe przepisy podatkowe opisane prostym językiem.

Jedna z funkcji którą wyczytałem to

WebSite X5 Smart 9 posiada ograniczenie w postaci całkowitej liczby podstron w projektowanej witrynie. Limit dla tej wersji wynosi 25 stron.

Jak jest faktycznie nie wiem bo nie używam tego typu programów. Znalazłem go jako alternatywę dla EZGenrator i napisałem ten temat. Jestem początkujący ale moim zdaniem lepiej się wysilić i z kodu coś wyklepać. Teoretycznie można to ominąć poprzez ręczne modyfikacje ale z tego co wyczytałem to edycja kodu po WYSIWYG to tragedia.

Doświadczone i pewne Biuro Rachunkowe w Łodzi. Na rynku od 1995 roku! 

Blog księgowego, czyli nowe przepisy podatkowe opisane prostym językiem.

Program trochę robi burdel w kodzie, ale co tam

na prawdę? pokaż koderze ty nasz...

Mam od 2 lat juz wersje komercyjna ( V8 i V9) i jest jak najbardziej ok. WebSite 5 Free nie dasz kody html w stopkę lub w top ( z poziomu edytora), gorsze i o wiele mniej liczne szablony, wszystkie opcje zaawansowane wycięte.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie